Truffel kruidnoten zijn zo lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik eet ze bijna nooit, chocolade misschien nog n handje, maar dat was t. Ik houd er niet zo van
Niet naar de kruidnotenwinkel met jou lees ik net.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik eet ze bijna nooit, chocolade misschien nog n handje, maar dat was t. Ik houd er niet zo van
Juist wel. Goedkope datequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet naar de kruidnotenwinkel met jou lees ik net.
Zo ben ik niet. Bovendien geld zat.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Bovendien geld zat.
quote:
Iedereen die mij tot op heden nog geen tietenfoto's heeft gestuurd valt af.quote:
Helder beleidquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen die mij tot op heden nog geen tietenfoto's heeft gestuurd valt af.
Komt omdat je nog niets voor ze hebt gekocht.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hun verlies.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt omdat je nog niets voor ze hebt gekocht.
En de keren dat ik CL mee uit eten heb genomen en alles heb betaald. En nee, dat was geen McDonald's.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt omdat je nog niets voor ze hebt gekocht.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zinnetje. Daar heb ik door Fok! echt de kriebels van gekregen.
Ik zit safequote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu liggen de verwachtingen hoog? Zo werkt dat niet waarde air :$quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de keren dat ik CL mee uit eten heb genomen en alles heb betaald. En nee, dat was geen McDonald's.
Volgens mij liepen we gewoon weg met het idee dat de ander betaald had.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de keren dat ik CL mee uit eten heb genomen en alles heb betaald. En nee, dat was geen McDonald's.
Jij was zo lief om ze in het echt te laten zien.quote:
In eerste instantie wel, maar uiteindelijk gewoon betaald hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij liepen we gewoon weg met het idee dat de ander betaald had.
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In eerste instantie wel, maar uiteindelijk gewoon betaald hoor.
irl is dan ook makkelijker. Hoef je er geen rekening mee te houden dat ze na 10jaar nog ergens op Fok! voorbij komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij was zo lief om ze in het echt te laten zien.
Dank voor het vertrouwen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:
Als ik dan vraag hoeveel je van me krijgt, moet je dat ook wel laten wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank voor het vertrouwen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |