Ik heb ook een beetje moeite met het vinden van goede torrent-sitesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:41 schreef -Phineas- het volgende:
Ik heb geen netflix... en ik kan ook geen films downloaden. Websites worden geblokkeerd.. of heeft iedereen dat?
Zoek eens een film op deze site... krijg jij hem te zien??quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje moeite met het vinden van goede torrent-sites
Ik kom er aan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Mn bedje is weer schoonkan niet wachten tot ik erin kan
Bekend probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:41 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn haar is nog te nat om te gaan slapen.
Bier drinken. En irritant doen. Tenminste, de groep van 30+ mensen die net achter ons stonden. Millennial-tuig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:54 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat, een kroeg? Wat doet men daar zoal?
Je vrienden?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier drinken. En irritant doen. Tenminste, de groep van 30+ mensen die net achter ons stonden. Millennial-tuig.
Dan moet ik jou delen en ik hou jou liever voor mezelf.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je vooraf kunnen brengen![]()
Of mij mee kunnen nemen
Bizar goed antwoord.quote:Op zondag 15 januari 2017 00:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik jou delen en ik hou jou liever voor mezelf..
Alleen dan?quote:Op zondag 15 januari 2017 00:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bizar goed antwoord.
Ik mag jou wel nadat je bier gedronken hebt
Millenenials is alles wat na 1980 geboren is las ik laatst in de krant. Vond ik wel wat ruim genomen, dan ben ik er zelf bijna één.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier drinken. En irritant doen. Tenminste, de groep van 30+ mensen die net achter ons stonden. Millennial-tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |