Wij zijn gemeneriken omdat jij niet naar de supermarkt wilde. Juist.quote:
Ik ben blij dat je het eindelijk snapt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wij zijn gemeneriken omdat jij niet naar de supermarkt wilde. Juist.
Ook de eerste keer dat ik iets van vrouwenlogica snapquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het eindelijk snapt.
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook de eerste keer dat ik iets van vrouwenlogica snap
De prijs is een kusje per kransje geloof ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nog niet weggooien!!!!!1Geef aan mij!
Zijn ze dan niet overdatum??? Of blijven kransjes wel lang houdbaar..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De prijs is een kusje per kransje geloof ik.
Altijd lastig zulke prijsstijgingen omdat ze niet meer in de winkel liggen
Kom maar halenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:16 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Nog niet weggooien!!!!!1Geef aan mij!
Ja...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal in het zuidwesten... veel te ver natuurlijk
Geef het liever aan de moeders danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:29 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja...
Deel het anders uit aan kindjes in de speeltuin!Wel als de moeders niet kijken tenminste
Ja. Noorderlicht inderdaadquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:21 schreef -Phineas- het volgende:
Mooie ava trouwens Yvie_lu
Is dat het noorderlicht oid?
Slim.quote:
Lieve mensen sowieso.. niet kijkend naar het geslachtquote:Op zaterdag 14 januari 2017 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim.
Lieve moeders moet je te vriend houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |