Ik draai vaak genoeg dingen waar mensen een mening over hebben, ik vind dat prima en heb er geen enkele moeite mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe zou je het zelf vinden als mensen het bij jouw muziek deden?
Kijk, zeker nu ik de enige luisteraar ben en er geen andere posts geplaatst worden, komt het helemaal rot over.Hij doet zijn best de muziek bij elkaar te zoeken en de plaatjes er bij te halen, en hij hoort gewoon lol te hebben met wat hij doet.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een duidelijk voorbeeld van Nederlands jatwerk!
Meeposten is positief, dat houdt het topic lopende!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik draai vaak genoeg dingen waar mensen een mening over hebben, ik vind dat prima en heb er geen enkele moeite mee.
Het was niet rot bedoeld, nogmaals ga niet schijnheilig lopen doen over de muziek, post gewoon wat mee tijdens een nogal rustige Vout show verder niets.
Als kind vond ik veel nummers al vreemd over komen met de Nederlandse tekst. De tekst kwam vaak wat krampachtig of stijfjes over bij de melodie. Het hoorde gewoon niet bij elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit is voor Vout begippen een redelijk gematigde show, zo aan de hoesjes te zien...
Had het over de hoesjes. Die zijn geweldig altijd tijdens Vout show, geen tags meer nodig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Meeposten is positief, dat houdt het topic lopende!Maar dan misschien ff niet over de muziek, als je toch niet luistert?
Je kent haar privé?quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
En dit vind ik gewoon mooi, omdat het herinneringen aan mijn ouders oproept.
Zij draaiden dit vaak en toen vond ik het niks.
Tijden en stemmingen veranderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |