quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
En dit vind ik gewoon mooi, omdat het herinneringen aan mijn ouders oproept.
Zij draaiden dit vaak en toen vond ik het niks.
Tijden en stemmingen veranderen...
Ik heb er 2 van gehoord inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Op een skipiste kan ik dit bijv. ook prima aanhoren, alhoewel ik het zelf prive nooit zal draaien.
Heb jij mijn wintersportcompilaties gehoord, Vout?
Serieus?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn moeder draaide ook altijd heel ouwe meuk. Ik ben er volledig mee opgegroeid dus kon ik het ook echt wel waarderen. Het kostte juist veel tijd en moeite om popmuziek te gaan waarderen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb wat discussies met mijn ouders gehad om hun in mijn ogen verschrikkelijke muziekkeuze.
Ik zat uren in mijn kamer met cassettedecks te kloten, koptelefoon hard op en de deur op slot uit protest.
Ik kwam er pas uit als die bagger voorbij was...
Dat was dus met een doel en ik kon me er technisch gezien prima op los leven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:35 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van gehoord inderdaad.
Heb je best verbaasd over de muziek die je hebt gekozen daarvoor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was dus met een doel en ik kon me er technisch gezien prima op los leven.
En de reakties waren vaak leuk. Ze zijn zelfs in het Ajax Supportershome gedraaid en dat was nou niet echt hoempapa muziek...
Mijn vader hield van klassiek, mijn moeder van Corry & De Rekels, dat heeft wat stress opgeleverd thuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb wat discussies met mijn ouders gehad om hun in mijn ogen verschrikkelijke muziekkeuze.
Ik zat uren in mijn kamer met cassettedecks te kloten, koptelefoon hard op en de deur op slot uit protest.
Ik deed aan protest én wel rekening houden met anderen...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:37 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Alleen deed ik het zonder koptelefoon en zette mijn radio gewoon harder.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik deed aan protest én wel rekening houden met anderen...
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Toch typisch hoe je voorkeur voor muziek bepaald wordt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn vader hield van klassiek, mijn moeder van Corry & De Rekels, dat heeft wat stress opgeleverd thuis.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mijn vader hield van klassiek, mijn moeder van Corry & De Rekels, dat heeft wat stress opgeleverd thuis.
Sorry.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
En het was net zo een ontroerend moment...
Uit 1972.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik niet, volgens mij.
Intrigerende titel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |