Houtkacheltje kan veel goedmakenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef Leandra het volgende:
4m³ gas per dag in januari is echt extreem netjes in een huis met die specs.
Zit met verwarmingsklussen dus moest even elektrisch bijstoken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is er met je stroomverbruik aan de hand?
Had kunnen uitstellen maar dan zit in de zomer in de troep. Dan liever nu. En godzijdank is de winter dit jaar erg mild. Wel opletten op de stoppen in de meterkast met die krengen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
Vervelend zo in de winter
Variabel contract nemen en even afwachten, prijzen voor jaarcontracten zijn nu geforceerd hoog omdat energiebedrijven zich willen indekken in de huidige nerveuze markten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik zoek wat advies over een nieuw energiecontract. Ik ga verhuizen, huidige contracten neem ik niet mee. Het aanbod is natuurlijk erg karig. Bijna allemaal 1-jarige contracten. Essent Superdalen klinkt dan weer als de veilige optie. Driejarig contract, 40% korting na 1 jaar, nog eens 20% korting na 2 jaar.
Qua gebruik mik ik op 2800 kwh (1700 teruglevering), 950m3.
Wat zouden jullie doen?
En dan zijn er mensen die denken dat COP1 verwarmen slim is met de huidige energieprijzen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:07 schreef skrn het volgende:
Januari: 1250 kWh verbruik en 240m3 gas.
Variabel kiezenquote:Op donderdag 17 februari 2022 12:29 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik zoek wat advies over een nieuw energiecontract. Ik ga verhuizen, huidige contracten neem ik niet mee. Het aanbod is natuurlijk erg karig. Bijna allemaal 1-jarige contracten. Essent Superdalen klinkt dan weer als de veilige optie. Driejarig contract, 40% korting na 1 jaar, nog eens 20% korting na 2 jaar.
Qua gebruik mik ik op 2800 kwh (1700 teruglevering), 950m3.
Wat zouden jullie doen?
Wie zijn die mensen dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:30 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die denken dat COP1 verwarmen slim is met de huidige energieprijzen.
Of nog erger: bedrijven die bijvoorbeeld een elektrische Cv-ketel promoten als "milieuvriendelijk verwarmen".
Gelukkig komt hier volgende week weer een warmtepomp in huis.
Ja, stroomverbruik is behoorlijk met dit soort apparaten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:30 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die denken dat COP1 verwarmen slim is met de huidige energieprijzen.
Of nog erger: bedrijven die bijvoorbeeld een elektrische Cv-ketel promoten als "milieuvriendelijk verwarmen".
Gelukkig komt hier volgende week weer een warmtepomp in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |