SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
o Mensen die aan de OP zittenZonder wrijving geen glans
Daar lijkt het wel op. Gewoon vanaf het moment dat ie geboren is steeds in de nieuwste kleding gestoken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Hele erfenis aan het lijf van je zoon?
Eigenlijk is dat best lekker.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Gewoon vanaf het moment dat ie geboren is steeds in de nieuwste kleding gestoken.
Februari is niet veel beter.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:30 schreef Saind het volgende:
Januari is echt de kutste time of the year
dikke ambtenaarsalarissen en dan alleen nog een jute zakquote:
Dat zijn toch wijven schoenen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kocht mijn louboutin schoenen ook toen ik echt veel zin had om te drinken.
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kocht mijn louboutin schoenen ook toen ik echt veel zin had om te drinken.
hebben ook mannen sneakersquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zijn toch wijven schoenen?
N1ek-quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook echt veel zin om te drinken..
WTFquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".
Tot zover dit nietszeggende feitje
Wat let je?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb ook echt veel zin om te drinken..
Hoe is het trouwens met je vrouw? Volledig hersteld?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben ook mannen sneakers
maar zijn vrouwenschoenen zijn ook heel heel mooi
mn vrouw heeft 2 paar.
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweestquote:
mja mjaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je vrouw? Volledig hersteld?
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweest..
Klote is dat.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mja mja
valt allemaal wat tegen qua herstel.
Wel helemaal beter, maar wel erg moe hele tijd.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit begint wederzijds te worden
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor van het woord "louboutin".
Tot zover dit nietszeggende feitje
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we het vaker over kleding en schoenen hebben in deze SC.
Echt een toponderwerp.
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel godverdomme
Kanker onlogisch
Nou nou nou.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat kan je beter ook gewoon opkankeren naar dat KLB hok.
Die bier discussies interesseert echt niemand iets neequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een welkome aanvulling op de bier discussies die altijd voortvloeien uit de gesprekken tussen Saind en opper.
Nee idd. Topic bloedt altijd dood als die erover beginnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die bier discussies interesseert echt niemand iets nee
sowieso mesnen die geen prijs/kcal/alcoholpercentage sheet gebruiken ipv naar de smaak kijkenquote:
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moeten we het vaker over kleding en schoenen hebben in deze SC.
Echt een toponderwerp.
okquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
M'n jeans zit te strak om mijn bilpartij.. Ik moet echt nodig naar de sportschool.. Vier maanden niet geweest..
Godennectarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |