Huh?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:21 schreef RobinOok het volgende:
Op mijn werk hebben ze er een handje van om afdelingsoverleg inclusief "lunch" te regelen. Iets waar je mij geen plezier mee doet, want het zijn nooit de broodjes of het beleg die ik zelf zou kiezen. Dus laatste keer toen me werd gevraagd of ik erbij zou zijn zei ik "Nou, liever niet!!!" .
Lang verhaal kort : volgende keer verzorg ik de lunch.![]()
Wat zal ik eens maken/meenemen?
Kan niks warm maken, dus had gewoon broodjes bedacht, maar dan met een lekkerder beleg.
Zelf kipkerriesalade maken? Steak sandwiches?
Iemand een briljant idee of tip?
Kun je het daar echt nog klaarmaken, of moet het eigenlijk al af zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:21 schreef RobinOok het volgende:
Op mijn werk hebben ze er een handje van om afdelingsoverleg inclusief "lunch" te regelen. Iets waar je mij geen plezier mee doet, want het zijn nooit de broodjes of het beleg die ik zelf zou kiezen. Dus laatste keer toen me werd gevraagd of ik erbij zou zijn zei ik "Nou, liever niet!!!" .
Kan niks warm maken, dus had gewoon broodjes bedacht, maar dan met een lekkerder beleg.
Steekzandheksen zijn uitstekend. Dat soort broodjes die je beschrijft ken ik ook van ons op de zaak. Vreselijkquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:21 schreef RobinOok het volgende:
dquote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:55 schreef RobinOok het volgende:
Hm, wel een leuk idee. Maar zeker eentje die ik eerst wil oefenen.
(en ga even polsen hoe ze tegenover varkensvlees staan. Sommige zijn zeikerds. Al denk ik dat dit er misschien wel door kan komen.
Behalve bij onze afdelingsmoslim.![]()
Maar die is er niet op maandag.....
Broodjes waar "iets gezonds" op moet zitten. Kaas met tomaat, ham met sla.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Steekzandheksen zijn uitstekend. Dat soort broodjes die je beschrijft ken ik ook van ons op de zaak. Vreselijk
Van die vieze opgedroogde komkommer die alsnog helemaal aan de kaas plaktquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Broodjes waar "iets gezonds" op moet zitten. Kaas met tomaat, ham met sla.
Dat is nou net iets waar mensen of van houden of van walgenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iets met garnalen? Ik zit helemaal in mijn garnalenfase
Als het dan maar een lekkere ham is een niet die natte stinkhamquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Broodjes waar "iets gezonds" op moet zitten. Kaas met tomaat, ham met sla.
Ik weet niet wat zandheksen zijn of is. En google helpt me ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
spek met ei zandheksen zijn ook erg lekker
sandquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zandheksen zijn of is. En google helpt me ook niet.
sandwich met spelfautquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:15 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat zandheksen zijn of is. En google helpt me ook niet.
Kwartje? Vijf stuivers denk ik, dat duurt wat langerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:22 schreef RobinOok het volgende:
Oja, kwartje viel net. Te laat.
Ik haat zulke suffe grapjes. Als ik ze niet zelf maak....
Graaf Grijs thee, net zo flauw.
die in zeetakjes?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:22 schreef RobinOok het volgende:
Oja, kwartje viel net. Te laat.
Ik haat zulke suffe grapjes. Als ik ze niet zelf maak....
Graaf Grijs thee, net zo flauw.
ach, ik heb er lol in, en zij maar denken, zandheksen, zandheksen, wtf zijn zandheksen. En ik heb die lunch met die lui uit Sweeterlake..quote:
Ja, begrijpelijke reactie. Zonder suffe humor blijft er weinig van je over he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |