Ik heb geen idee wat je leuk vindt, maar dat is iig een vereiste.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
suggesties voor 'n hobby dan?
even langs de feestwinkel danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Saisai het volgende:
We moeten zo naar een verjaardag van iemand in Groningen van iemand die ik helemaal niet mag.
#yay
Ja indd. Ik kan dat niet, leuk doen tegen mensen die ik niet mag. Zakelijk is dat prima, want dan hou je het gewoon formeel. Maar nu moet ik nog een soort van doen alsof ik het naar mn zin heb verdomme.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
even langs de feestwinkel dan
[ afbeelding ]
Ik hoopte op storm en ijzel maar helaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:14 schreef Karzai het volgende:
ja ik zou gewoon niet gaan, maja ik heb dan ook totaal geen verplichtingen
maar je kan toch een beetje gezellig doen of is het echt erg ergquote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik hoopte op storm en ijzel maar helaas.
Ik heb echt mn best gedaan om er onderuit te komen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze niet doorheeft dat ik haar een stom wijf vind. Maar then again, ze heeft ook wel een héél grote plaat voor dr kop.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:16 schreef Fogel het volgende:
Dingen doen die je niet wil moet je niet doen tenzij het echt niet anders kan.
Dat kan ik wel, maar bij mensen die van nature niet gezellig zijn kost dat behoorlijk wat energiequote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
maar je kan toch een beetje gezellig doen of is het echt erg erg
Ben je zo blij?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:21 schreef Saisai het volgende:
Ik vind wel dat mn UI bij mn humeur past vandaag
Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb geen zin meer, maar moet nog een uurtje of twee werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |