Klote. Komt het?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Pijn in m'n harses, en dat zonder alcohol
Wellicht juist het probleem?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Onttrekkingsklachtenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de liefhebbers van Chinees eten. BBC 2 nu.
neem een borrel danquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Koen66 het volgende:
wat? Een echte franse croissant?quote:
Gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, hier ook. Geen sneeuw te zien however
Afkicken is a bitch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:02 schreef Koen66 het volgende:
Gelukkig kan ze goed koken?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:07 schreef Molo het volgende:
Die Ching chick is wel reteirritant trouwens Marc
Ik drink nooit teveel, maar ook nooit te weinigquote:
neequote:
Moeilijk veel ...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
Nu wel moeilijk veel zin in chinees eten en dat zonder te kijken
Yes!quote:
Define veel ...quote:
Limburgers drinken niet, die genieten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink nooit teveel, maar ook nooit te weinig
Zoveel zin hebben dat je het er moeilijk mee krijgt.quote:
Deze man weetquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Limburgers drinken niet, die genieten.
ik neem hoogstens drie glazenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer dan 10 glazen in het weekend.
Waarom vis wel en schildpad niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe vers wil je je vis hebben
Alleen die schildpadden
Warmlopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:15 schreef Molo het volgende:
Geen centrale verwarming Sichuan, want dat vindt de regering niet nodig, dus loop je maar met jas en muts op in huis
Owkee....
Omdat schildpadden nog iets moois hebben.quote:
Vissen ook wel soms toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat schildpadden nog iets moois hebben.
Ze zijn alleen zo verdomde traag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat schildpadden nog iets moois hebben.
Ik eet dus ook geen dolfijn of walvisquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vissen ook wel soms toch?
Als je maar niet zo veel schildpadden eet, die planten niet zo snel voort als vissen
Op land ja, in het water weer niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zijn alleen zo verdomde traag.
Daarom ook konijn etenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vissen ook wel soms toch?
Als je maar niet zo veel schildpadden eet, die planten niet zo snel voort als vissen
Maar konijnen zijn ook zo lekker manquote:
Dat doet ie dus net ookquote:
Ja dat zag er enigszins gevaarlijk uit welquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Als nederlanders zo gaan wokken is het halve land straks afgebrand
Nederlanders en zelf gaan wokkenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
Als nederlanders zo gaan wokken is het halve land straks afgebrand
Waarom niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlanders en zelf gaan wokken
quote:
Idd toch maar even schoonmaken voor je gaat ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens richting badkamer en dan naar de stad
denk niet dat ze erheen gast om haar schoenen aan tedoenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd toch maar even schoonmaken voor je gaat ja?
Dan moet je het wel een beetje kunnenquote:
Lekker, met zoetzure saus erbij graagquote:
En als je het op de manier doet die ik net zeg gaat dat problemen gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je het wel een beetje kunnen
waarom nietquote:
Ik ben al in de stadquote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:25 schreef Molo het volgende:
Ik ga maar eens richting badkamer en dan naar de stad
Goed voor je calcium.quote:
*doekje geeft*quote:
Vul gewoon 'ja' in.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 13:48 schreef Voxs het volgende:
Eens!
Probeer een petitie te tekenen. Maar mijn voornaam is dus niet juist. Identiteitscrisis hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
weer eens last van een druipert D. ?quote:
Je moet er dan ook zelf iets van maken.quote:
het is mijn derde dag weekend, Netflix enzo heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet er dan ook zelf iets van maken.
Het daarom ook wel handig om een hobby te hebben die al je tijd opslokt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is mijn derde dag weekend, Netflix enzo heb ik wel gezienen ook geen zin om in m'n eentje op pad te gaan.
suggesties voor 'n hobby dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het daarom ook wel handig om een hobby te hebben die al je tijd opslokt.
Welke piemel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |