SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond is always a good idea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Harry Potter expo meet in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet dadelijk ook fietsen, dus nu een kopje verse broccoli-preisoep en crackers.
Want ik moet zeker een kilometer afleggen straks
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hier smelt het wegquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:34 schreef Karzai het volgende:
er valt hier nu wel serieus sneeuw lekkere dikke vlokken
NS heeft nog geen horrorwinter alarm afgegeven dus ik gok dat ik heen en terug naar Den Haag kan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
misschien zit de Aldi wel 50 km verder....quote:There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
hier ondertussen weer droog, maar hele dag telkens weer nieuwe sneeuwbuienquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:34 schreef Karzai het volgende:
er valt hier nu wel serieus sneeuw lekkere dikke vlokkenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Want Nederland heeft vier Aldisquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
misschien zit de Aldi wel 50 km verder....
zoveelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Want Nederland heeft vier Aldis
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Eerste wereldland eyquote:
![]()
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 13-01-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 90 Molo
02 68 Voxs
03 57 Mo_Muffin
04 52 marcb1974
05 45 Cat22
06 40 -Miauw-
07 38 DeZwabber
08 34 isax
09 29 Karzai
10 28 DerRabbit
11 23 crv
12 10 haags_kwartiertje
13 09 Drug
14 06 goldfinger1963
14 06 PeZu
16 05 Fogel
17 04 chufi
17 04 ManoloZZP
19 03 ieniminimuis
20 02 clixplicity
20 02 Muck
20 02 MPG
23 01 cablegunmaster
23 01 tailfox
23 01 Arch-Indar
23 01 Koen66
23 01 Zelfscanner
klik hier voor meer statsHet gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Dat zijn er dan 5 teveelquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Want Nederland heeft vier Aldis
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Ben nog lang niet weg hoor, heb tot 18 u. de tijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:03 schreef Karzai het volgende:
ik heb alvast een alert sms verstuurd mo is te lang weg"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Nee man! Verse broodjes, goede frisdrank, goeiekope chocolade en andere zutquote:
Zooi vooral jaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee man! Verse broodjes, goede frisdrank, goeiekope chocolade en andere zut
Het enige dat ik er, lang geleden, ngo wel eens haalde was de lasagne.stupidity has become as common as common sense was before
De lasagne van de Aldi is nou juist een product dat ik niet eet, ooit 1 keer gehad en serieus, ik had het op mijn bord liggen, een hap genomen, en toen kwam ik iets vreemds tegen (leek op een dooie muis in staat van ontbindingquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zooi vooral ja
Het enige dat ik er, lang geleden, ngo wel eens haalde was de lasagne.), weet nu nog niet wat het was maar heb de zooi weggegooid en nooit meer gekocht.
Maar ze hebben ook spul dat wel oke is."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Krijg je een keer extra vlees is het weer niet goedquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De lasagne van de Aldi is nou juist een product dat ik niet eet, ooit 1 keer gehad en serieus, ik had het op mijn bord liggen, een hap genomen, en toen kwam ik iets vreemds tegen (leek op een dooie muis in staat van ontbinding), weet nu nog niet wat het was maar heb de zooi weggegooid en nooit meer gekocht.
Maar ze hebben ook spul dat wel oke is.
Vast wel, en bij de lidl ook nog wel. En toch kom ik er niet. Ze hebben teveel meuk die niet goed is.stupidity has become as common as common sense was before
bij mij is de eerste toch wel ff een 3 kwartier fietsen wegquote:
WTF ben jij nou weer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
WTF ben jij nou weer ?
Een user. Volgens mij posten die weleens op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
denk niet dat het bij andere supermarkten veel beter is hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je een keer extra vlees is het weer niet goed
Vast wel, en bij de lidl ook nog wel. En toch kom ik er niet. Ze hebben teveel meuk die niet goed is.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een user. Volgens mij posten die weleens op fokwut wait ......
Dit, je moet gewoon selectief zijn, neem het toiletpapier van de Aldi, prima spul.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
denk niet dat het bij andere supermarkten veel beter is hoor![]()
Ik veeg er al jaren mijn reet mee af.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik vind dat altijd veel te "schraal" spul. Zo droog.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je moet gewoon selectief zijn, neem het toiletpapier van de Aldi, prima spul.![]()
Geef mij maar iets zachts![]()
![]()
hier posten normaal enkel BOT's en trollenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. het schijnt echt zo te zijn
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je moet gewoon selectief zijn, neem het toiletpapier van de Aldi, prima spul.![]()
Dat is zacht hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd veel te "schraal" spul. Zo droog.
Geef mij maar iets zachts
Of ik ben een harde, dat kan natuurlijk ook.
wij halen bij verschillende supermarkten onze spullen, vlees halen we meestal bij de lokale slager hier en we nemen ook veel lokale produkten. pakjes/blikjes e.d. hebben we nagenoeg niet meerThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
dat was schuurpapier wat laatst in de aanbieding wasquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd veel te "schraal" spul. Zo droog.
Geef mij maar iets zachts
of de vomar is iets dichterbij ook geen slechte supermarkt, ze hebben van die kassa's waar je je kleingeld in kan gooien erg handig als je daar vanaf wil![]()
Hier is geen Dirk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef Karzai het volgende:
maar ik ga naar dirk scheelt weinig in prijs met de aldi en ze hebben alles
Wij hebben AH, Jumbo, Plusmarkt, Aldi, Lidl en Jan Linders, en dat was het zo ongeveer, iets anders weet ik hier in de buurt niet te vinden."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
3-landenpunt - overal halen we het lokale bestequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is geen Dirk.
Wij hebben AH, Jumbo, Plusmarkt, Aldi, Lidl en Jan Linders, en dat was het zo ongeveer, iets anders weet ik hier in de buurt niet te vinden.
Ik ook, ik heb bepaalde producten van bepaalde merken die me bevallen van diverse winkels en ik hou gewoon mijn voorraad op peil.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:31 schreef crv het volgende:
wij halen bij verschillende supermarkten onze spullen, vlees halen we meestal bij de lokale slager hier en we nemen ook veel lokale produkten. pakjes/blikjes e.d. hebben we nagenoeg niet meer
Wijk hooguit in noodgevallen af."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
preciesquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb bepaalde producten van bepaalde merken die me bevallen van diverse winkels en ik hou gewoon mijn voorraad op peil.
Wijk hooguit in noodgevallen af.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
lunsj![]()
In België kom ik nooit voor boodschappen, in Duitsland wel af en toe.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:33 schreef crv het volgende:
[..]
3-landenpunt - overal halen we het lokale beste"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Ik ben een uitstekende trol met een extreem slecht gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:29 schreef crv het volgende:
[..]
hier posten normaal enkel BOT's en trollen![]()
Zeker als je af en toe ook bot kan zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal me snel thuis voelen denk ik
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ben immers een fokkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zeker als je af en toe ook bot kan zijn![]()
![]()
In het afvoerputje van Fok!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik zal me snel thuis voelen denk ik"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Wat dat betreft ben ik nog steeds bezig met mijn inburgeringscursusquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ben immers een fokker
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Komt tijd komt raad mien jong.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik nog steeds bezig met mijn inburgeringscursus![]()
Dat is KLB ..was..nu NWSquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dus opletten wat je waar koopt hequote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
denk niet dat het bij andere supermarkten veel beter is hoor
Ik geloof dat ik mijn eigen cultuur wil behoudenquote:
Welkom iig!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ben nog niet wakker, ik las in eerste instantie Limburgeringscursus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik nog steeds bezig met mijn inburgeringscursus
De dag zit er al weer voor de helft op. En je bent net wakker. Luilak. #viesdikquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, ik las in eerste instantie Limburgeringscursus.![]()
Wat is dat toch met die TT Negerseks, dat ik altijd voorbij zie komen?quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
en je hoopt dat het hier beter is ?quote:
Daarvoor is vlaai nodig en zachte g..lastig lastigquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, ik las in eerste instantie Limburgeringscursus....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lui oke, dat ben ik, maar wel slank hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De dag zit er al weer voor de helft op. En je bent net wakker. Luilak. #viesdik"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
waarschijnlijk een fettisch van iemandquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die TT Negerseks, dat ik altijd voorbij zie komen?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
skinnyfat kan ook nog. Zie van Barneveld.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lui oke, dat ben ik, maar wel slank hoor.![]()
guess whatquote:
Doe me maar liever een negerin dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die TT Negerseks, dat ik altijd voorbij zie komen?
Sowieso. Mijn zeer gewaardeerde vriend Lange_Lans zorgt daar altijd voor.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die TT Negerseks, dat ik altijd voorbij zie komen?
Prima TT.![]()
Waar is Molo?quote:
Die wast dat varkentje wel even...
Niet dingen beloven die niet waar te maken zijn!quote:
Deze sc is bijzonder braaf
Once you go black...quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe me maar liever een negerin dan.![]()
welkomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een uitstekende trol met een extreem slecht gevoel voor humor.
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het meemaken ouwe reus. Ik hoop dat iedereen hier ook wel tegen een stootje kanMOLOOOOOOOOO
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet dingen beloven die niet waar te maken zijn!
Deze sc is bijzonder braafsorry
Valt Molo te omschrijven?
igg als tof...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
tof is een stom woord
dingsen nu
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:54 schreef Molo het volgende:
Hoiiiii
Niks mis met ferme negerinnenseks"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Het is hier niet voor niets de 'koffie' SC
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:57 schreef Molo het volgende:
Het is hier niet voor niets de 'koffie' SC![]()
![]()
your worst nightmarequote:
nep-fokkerquote:
Wat een takke weer hier
Kijk, daar hebben we de eerste negertquote:
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties Forumhop: Hop naar: