quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Zelf heb ik Kassa en Tros Radar al ingelicht per email
Hoe denk je dat zulke tv-programma's aan hun items komen? Ja doordat mensen ze benaderen over wanprestaties van een bedrijf. Ik ben trouwens niet de enige op Tweakers en Twitter ook een aantal mensen die dit hebben gedaan.quote:
Houden zo! Je komt er nooit meer vanaf als je ooit overstapt!quote:
pffff. wat doe je overdreven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Houden zo! Je komt er nooit meer vanaf als je ooit overstapt!
Ja maar dit is de ergste in zijn soort. Slechter dan deze club ken ik ze echt niet. Google maar voor de gein.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:39 schreef halfway het volgende:
Heeft Fiber ooit 1 meter kabel gelegd?
Dozenschuivers zoals zo velen!
Dat is waar. Maar bij deze prutsers is nog het ergste dat ze al 6 weken echt onbereikbaar zijn en nu sinds 2 dagen weer actief zijn. Nergens een mededeling of excuses aan hun klanten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:42 schreef vaduz het volgende:
Klachten over een internetprovider.Die zijn zo oud als het internet.
je moet niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar bij deze prutsers is nog het ergste dat ze al 6 weken echt onbereikbaar zijn en nu sinds 2 dagen weer actief zijn. Nergens een mededeling of excuses aan hun klanten.
Gewoon bizar dat dit zomaar kan.
Dus jij vind normaal als een bedrijf 6 weken niet op telefoon en social media reageert? Of werk je er soms zelfquote:
als zij jouw als klant hebben zeer zeker wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dus jij vind normaal als een bedrijf 6 weken niet op telefoon en social media reageert? Of werk je er soms zelf
Die zijn doodgegaan, toen de appie ophield met op zolderkamers te bezorgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:48 schreef Razor21 het volgende:
Waar zijn de leuke Klaagbaak users gebleven van 10 jaar terug?
(quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:50 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
als zij jouw als klant hebben zeer zeker wel.
Inderdaad zeg, klachten afhandelen!quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:29 schreef Razor21 het volgende:
Het lijkt er echt op dat ze nu een blik servicedesk medewerkers hebben opengetrokken om de vele klachten af te handelen.
Dat dit bedrijf snel kapot mag gaan!
jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Domein is gereserveerd. Was anders leuk geweest.
De smiley heeft neem ik aan meer betrekking op het feit dat je een eventuele bemoeienis van kassa/radar als positieve ontwikkeling zou zien dan het benaderen door jou op zich. Beide programmas gebruiken nauwelijks onderbouwde argumenten voor een hoop stemmingmakerij om hun zin door te drukken. In het meest positieve geval zijn hun items alleen maar sterk eenzijdig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:36 schreef Razor21 het volgende:
Hoe denk je dat zulke tv-programma's aan hun items komen? Ja doordat mensen ze benaderen over wanprestaties van een bedrijf. Ik ben trouwens niet de enige op Tweakers en Twitter ook een aantal mensen die dit hebben gedaan.
Nee hoor draai al mee sinds 2001quote:Op zondag 15 januari 2017 13:27 schreef Aethereal het volgende:
Op FOK! naar Tweakers linken. Jij durft TS.. Ben je nieuw hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |