ja ik ook 1 keerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks.
Maar hij moest laatst wel lachen om een grapje van GGMM.
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boys, abominabel geslapen vannachtGing rond 1u naar bed en lag om half 7 nog wakker, en ben inmiddels weer een half uurtje uit bed. Dit wordt een heel traag dagje.
Misschien kun je de kleine eens bij Drizzt brengen. Die hebben hetzelfde ritme.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.
Slaaptabletten niet wat?
Ik geef ook toe dat het mij ook wel eens is overkomen. Ik voelde me vies en ging toen maar snel douchen. Met washandje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook 1 keer
Ik wist niet wat mij overkwam. Ik schaamde me ook diep dat ik lachte om een grapje van GGMM
Ik plaag maar wat. Haags is een beste kerel, alleen soms nogal wat hinderlijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje weg,dus wil het graag horen.
Ik ben blij dat Befbekje weg is, die had van jouw post weer iets compleet ranzigs weten te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het mij ook wel eens is overkomen. Ik voelde me vies en ging toen maar snel douchen. Met washandje.
Mijn kleine apekop sliep om 21.00. En kwam vanochtend om 8.00. Om 9.30 vielen de ogen weer dicht en hij slaapt nog steeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je de kleine eens bij Drizzt brengen. Die hebben hetzelfde ritme.
Het is een talent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Befbekje weg is, die had van jouw post weer iets compleet ranzigs weten te maken.
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.
Slaaptabletten niet wat?
Gelukkig valt dat hier mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik plaag maar wat. Haags is een beste kerel, alleen soms nogal wat hinderlijk aanwezig.
Welke tablettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakker
In december heb ik ook 2/3 weken gehad dat ik per nacht 3/4 uur sliep. (Lag niet aan de kleine, maar aan mezelf.)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakker
Die topcommentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)manity_restored.html
Er bestaan nog goeie mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |