ziekmelden?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
geen zin om te werken vandaag
Ik wil heel de dag niks doen, beetje series kijken ofzo
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo ben ik niet
En ik ben er al, ik moet tot 14:00 uur
Wat voor werk?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo ben ik niet
Dan heb je daarna zat de tijd voor series e.d.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo ben ik niet
quote:
Bedrijfsleiderquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je daarna zat de tijd voor series e.d.
Wat doe je voor werk eigenlijk?
is het al bijnaquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo ben ik niet
Nicequote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Bedrijfsleider![]()
Maar de ochtend is altijd kut om te werken, omdat het dan niet druk is in de winkel
Ah, je bent het autoritaire typetje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Bedrijfsleider![]()
Maar de ochtend is altijd kut om te werken, omdat het dan niet druk is in de winkel
Ik gok de actionquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, je bent het autoritaire typetje.
Welke winkel dan?
Ik moet zo ook gaan werken eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist de wasmachine aangezet, moet was opvouwen, de afwas doen, en stofzuigen. En nog wat werk weg werken. Brrrrr.
Het leven van een man anno 2017. Zwaarder dan ooit. God huilt met ons mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb zojuist de wasmachine aangezet, moet was opvouwen, de afwas doen, en stofzuigen. En nog wat werk weg werken. Brrrrr.
Uitstellen tot op het vliegveld johquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet zo ook gaan werken eigenlijk.
34..quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
Op hoeveel graden hebben jullie de verwarming altijd?
40-45quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
gewoon hoogquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
Geen idee, ik heb niet zo'n moderne Toon ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
Denk niet dat dat gaat werken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uitstellen tot op het vliegveld joh
Bereid je maar voor Stijn. Of al direct gaan samenwonen, dan kan je 't delen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leven van een man anno 2017. Zwaarder dan ooit. God huilt met ons mee.
Dan zou ik alleen blijven.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:04 schreef Scrummie het volgende:
Of al direct gaan samenwonen, dan kan je 't delen.
nog 3 uurquote:
op zich valt het wel mee hoor. Ik werk met een soort van Fokkersquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, je bent het autoritaire typetje.
Welke winkel dan?
21 of 22 gradenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
Soort Adolf dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog 3 uur
[..]
op zich valt het wel mee hoor. Ik werk met een soort van Fokkers
Nee geintje. Ik werk voor een stichting kringloopwinkel. Ik geef leiding aan mensen met een beperking en een afstand tot de arbeidsmarkt.
Je moet ze dus op een bepaalde manier aanpakken, en op een wat andere manier leidinggeven.
Oh maar dat is wel tof. Lekker veel waardering. Je bedoelt overigens niet FOK!'ers maar KLB'ersquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog 3 uur
[..]
op zich valt het wel mee hoor. Ik werk met een soort van Fokkers
Nee geintje. Ik werk voor een stichting kringloopwinkel. Ik geef leiding aan mensen met een beperking en een afstand tot de arbeidsmarkt.
Je moet ze dus op een bepaalde manier aanpakken, en op een wat andere manier leidinggeven.
tussen de 20 en 21 overdagquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is ook veel te laag man.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
Haags en c_a heb nu 22 graden en heb het ijskoud.
Dan moet je 'm hoger zettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
Lastig ja. Duurt wel even voor je hele huis lekker op temperatuur is.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
Jawohl!quote:
Wel veel waardering.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel tof. Lekker veel waardering. Je bedoelt overigens niet FOK!'ers maar KLB'ers.
Ik krijg het ook nooit echt lekker warm. Ik heb een hoekhuis. En zit meestal nog in mijn onesie en dekentjequote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
Zo, die zit.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn bedoeling van een serieuze post. Man, ga je moeder pijpen, achterlijk zwijn.
Dan hebben die veel pech.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn bedoeling van een serieuze post. Man, ga je moeder pijpen, achterlijk zwijn.
Nou dit werk geeft je wel veel waardering hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker veel waardering.. Jij kletst ook maar uit je nek in de hoop ooit ergens op de dot te mogen, geloof ik, hè?
..
Met de zweep eroverquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawohl!
[..]
Wel veel waardering.
En we hebben taakstraffers, TBS'ers, ZBBI'ers, vrijwilligers en mensen die werken voor hun uitkering. Dus daar mag ik wel lekker streng tegen zijn
Oké, doei.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga naar het clubhuis voor technoliefhebbers.. Ajuus!
gun scrummie nou niet de lol van zijn eigen falen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker veel waardering.. Jij kletst ook maar uit je nek in de hoop ooit ergens op de dot te mogen, geloof ik, hè?
..
Gewoon lekker stokenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:11 schreef Jojoortje het volgende:
Heb een vrijstaand jaren '30 woning. Wel laten isoleren jaartje terug. Maar duurt ff voordat alles warm is ofzo.
Wij hebben een kledingsorteercentrum, daar laat ik ze werken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan hebben die veel pech.
Want bij een gemiddelde taakstraf word je niet streng aangepakt
bah zou ik weigerenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
En daar zit regelmatig wel eens vieze dingen in, zoals poepluiers en maden ofzo
het is dit of papier prikken/graffitie verwijderenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bah zou ik weigeren
bahbah wat vies
Bij dat laatste rook je vooral heel veel sigaretten.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is dit of papier prikken/graffitie verwijderen
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkomquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel tof. Lekker veel waardering. Je bedoelt overigens niet FOK!'ers maar KLB'ers.
Neem een lekkere douchequote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:07 schreef Jojoortje het volgende:
de dames met een taakstraf worden liever niet buiten gezien......quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij dat laatste rook je vooral heel veel sigaretten.
Ja zo graag.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkom
iedereen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vandaar dat je ook zo graag in onze SC post. Maar geeft niet, iedereen is welkom
Maar ik kijk ook vaak voetbal, dus ik mag hier gewoon posten. Ook van Stijnquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja zo graag.
Pleur nou maar weer op.
Leuk voor je.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ik kijk ook vaak voetbal, dus ik mag hier gewoon posten. Ook van Stijn
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord het nou eindelijk weer redden dit jaar? Of wordt het weer kopje onder?
Ambtenaarquote:Op zaterdag 14 januari 2017 10:47 schreef Befbekje het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk, opper?
onttrekt ook veel zuurstofquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Durf m'n haardje nog niet aan te doen zonder zo'n koolstofmonoxide alarm.
Dan is het net of je stream niet achterloopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boys, abominabel geslapen vannachtGing rond 1u naar bed en lag om half 7 nog wakker, en ben inmiddels weer een half uurtje uit bed. Dit wordt een heel traag dagje.
Ga je nog wandelen vandaag?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme boys, abominabel geslapen vannachtGing rond 1u naar bed en lag om half 7 nog wakker, en ben inmiddels weer een half uurtje uit bed. Dit wordt een heel traag dagje.
ja ik ook 1 keerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks.
Maar hij moest laatst wel lachen om een grapje van GGMM.
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien kun je de kleine eens bij Drizzt brengen. Die hebben hetzelfde ritme.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.
Slaaptabletten niet wat?
Ik geef ook toe dat het mij ook wel eens is overkomen. Ik voelde me vies en ging toen maar snel douchen. Met washandje.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook 1 keer
Ik wist niet wat mij overkwam. Ik schaamde me ook diep dat ik lachte om een grapje van GGMM
Ik plaag maar wat. Haags is een beste kerel, alleen soms nogal wat hinderlijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje weg,dus wil het graag horen.
Ik ben blij dat Befbekje weg is, die had van jouw post weer iets compleet ranzigs weten te maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het mij ook wel eens is overkomen. Ik voelde me vies en ging toen maar snel douchen. Met washandje.
Mijn kleine apekop sliep om 21.00. En kwam vanochtend om 8.00. Om 9.30 vielen de ogen weer dicht en hij slaapt nog steeds.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kun je de kleine eens bij Drizzt brengen. Die hebben hetzelfde ritme.
Het is een talent.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Befbekje weg is, die had van jouw post weer iets compleet ranzigs weten te maken.
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakkerquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alweer zo'n kutnacht Drizzt, pff.
Slaaptabletten niet wat?
Gelukkig valt dat hier mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik plaag maar wat. Haags is een beste kerel, alleen soms nogal wat hinderlijk aanwezig.
Welke tablettenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakker
In december heb ik ook 2/3 weken gehad dat ik per nacht 3/4 uur sliep. (Lag niet aan de kleine, maar aan mezelf.)quote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik een aantal keren geprobeerd, die helpen niet. Heb het vaak zat dat ik achter de computer enorm aan het gapen ben, maar zodra ik in bed lig ben ik weer klaarwakker
Die topcommentquote:Op zaterdag 14 januari 2017 11:30 schreef Scrummie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)manity_restored.html
Er bestaan nog goeie mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |