Gister konden mensen voor 550 pond business fares naar tokyo r/t booken.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 08:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, gezien. Maar weet nog niet hoe dit jaar precies gaat lopen. 3 weken Chili, in de zomer waarschijnlijk naar Rusland voor een weekje tijdens de Confederations Cup. Verder nog geen idee.
Vak wat ik zo doe is vooral doorleeswerk en de voorbeelden nader bekijken. Heb ik in de vakantie al stevig voor gewerkt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Verspilde moeite ja. Stijn haalt het toch wel.
Vanuit AMS?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister konden mensen voor 550 pond business fares naar tokyo r/t booken.
Helaas zelf te laat gezien, anders had ik knut gewaarschuwd
LHR, voor kleine meerprijs van paar tientjes ook vanuit AMS.quote:
Jij bent goed bezig Stijn. Ik heb je gisteren nog met hand en tand verdedigt in klb SC.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vak wat ik zo doe is vooral doorleeswerk en de voorbeelden nader bekijken. Heb ik in de vakantie al stevig voor gewerkt.
Nogal vermakelijk wat hun argumenten waren om hier te posten. Daar kom je bij mij niet mee weg.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig Stijn. Ik heb je gisteren nog met hand en tand verdedigt in klb SC.
Spotgoedkoop wel ja. Onze vlucht naar Santiago is ook maar 500 euro pp. Wel economy, maar dan nog steeds spotgoedkoop.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
LHR, voor kleine meerprijs van paar tientjes ook vanuit AMS.
Het is dat ik niet zo ver van te voren boek. Anders had ik wel geboekt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spotgoedkoop wel ja. Onze vlucht naar Santiago is ook maar 500 euro pp. Wel economy, maar dan nog steeds spotgoedkoop.
Ook in Business?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vlucht naar JFK was geloof ik iets van 2200 zloty.
Maar dat kan ook veel goedkoper als je wat flexibeler bent.
Nee, 2200 zloty was als ik de economy fare had geboekt.quote:
500 euro is dat ongeveer, dan betaal je nog best veel. Je ziet soms 350 euro langskomen. Wij betaalden de laatste keer 450 met Delta.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, 2200 zloty was als ik de economy fare had geboekt.
LOT business is best duur intercontinentaal.
Ik moest vanuit Warschau vliegenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
500 euro is dat ongeveer, dan betaal je nog best veel. Je ziet soms 350 euro langskomen. Wij betaalden de laatste keer 450 met Delta.
Ja, boden ze naar Moskou ook aan. Maar daar heb je binnen Europa helemaal niks aan. Heb je een vrije stoel naast je en krijg je een gratis broodje ipv er voor te betalen voor 2 euro.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Moet hem nog wel upgraden.
Maar bij LOT kun je bieden op upgrades, dan komt toch de gokker in mij naar boven
Wat is er tegen Lufthansa ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En 350 euro is met airlines die ik niet vlieg.
Binnen Europa vlieg ik geen business inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, boden ze naar Moskou ook aan. Maar daar heb je binnen Europa helemaal niks aan. Heb je een vrije stoel naast je en krijg je een gratis broodje ipv er voor te betalen voor 2 euro.
Die kwam ik niet zo vaak tegen zonder lachwekkende overstappen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is er tegen Lufthansa ofzo.
Of die IJslanders, zou er best mee vliegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kwam ik niet zo vaak tegen zonder lachwekkende overstappen.
Oh ik niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of die IJslanders, zou er best mee vliegen.
Heb je het nieuws over Beto gelezen?quote:Op zaterdag 14 januari 2017 09:17 schreef Lange_Lans het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ekt-nieuwe-crew.html
Hmmmm. Twijfel twijfel twijfel. Moet ik het wel of niet doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |