Wist niet dat Aboutaleb burgemeester was van Middelburg.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
Jammer dat Aboutaleb niet zo'n positie ambieert. Maar ik snap het wel, die man geeft ook om de mooiste stad van Nederland en zit denk ik wel goed in zijn kantoortje in het mooiste stadhuis van het land.
Aboutaleb wordt echt zwaar overschat.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
Jammer dat Aboutaleb niet zo'n positie ambieert. Maar ik snap het wel, die man geeft ook om de mooiste stad van Nederland en zit denk ik wel goed in zijn kantoortje in het mooiste stadhuis van het land.
Idd, een tweede Job Cohen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Aboutaleb wordt echt zwaar overschat.
Alleen zo populair door zijn harde oneliner richting extremisten.
Nieuwe wegen zien we na maart niet meer terug.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Onbegrijpelijke keuze van Monasch om niet zelf de lijst te trekken. Desondanks overweeg ik Nieuwe Wegen nog steeds, want hun inhoud is in orde. Slappe-hap-Asscher en zijn PvdA wordt het sowieso niet meer.
Denk dat Aboutaleb net als Cohen geschikter is als bestuurder. Zou hem trouwens graag als Minister terug zien in een PvdA-CDA-VVD kabinet.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:18 schreef richolio het volgende:
Stem gewoon SGP.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Onbegrijpelijke keuze van Monasch om niet zelf de lijst te trekken. Desondanks overweeg ik Nieuwe Wegen nog steeds, want hun inhoud is in orde. Slappe-hap-Asscher en zijn PvdA wordt het sowieso niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |