Ze hebben hun lesje in 2010 wel geleerd. Ze kunnen niet opnieuw al hun principes overboord gooien voor het pluche. Bovendien is de PVV sindsdien nog een stuk extremer geworden. No way dat ze nog een keer in de fout gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo stellig in.
Ik heb vreemdere dingen gezien.
Ik zou er in ieder geval niet van staan te kijken. Wat bla bla over politieke realiteit, de kiezer serieus nemen, voldoende CDA gezicht etc etc en principes worden vloeibaar.
Zie mijn post hierboven.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het CDA gaat in geen honderd jaar opnieuw met de PVV samenwerken. De toon die Buma momenteel aanslaat - ook het onderwerp waarover hij nu spreekt - neigt ook meer richting PvdA dan VVD. Maar ja, als de PvdA wordt weggevaagd, zullen CDA, VVD en D66 de basis van het nieuwe kabinet vormen.
eensquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:14 schreef Handleiding het volgende:
Mijn God wat zou ik Eva snoeihard raken en ondertussen "dikke tering trut" schreeuwen.
stam+tquote:Op woensdag 18 januari 2017 23:14 schreef butz0rs het volgende:
Ze had 'vieze dikke kk homo' moeten zeggen. Kijken hoe paul dan reageerd
Ben ook steeds meer #TeamBruma.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het van harte met zijn pleidooi eens.
Ik ook. En ik heb al lang geen CDA meer gestemd. Maar tussen al het domme geschreeuw van nu kan ik me erg vinden in zijn verhaal.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het van harte met zijn pleidooi eens.
Van oudsher wel, maar er is ook genoeg dat het CDA en de PvdA bindt. Het zijn allebei partijen die sterk hechten aan de samenleving. In tegenstelling tot het individualisme van D66 en VVD.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven.
Ook neigt het CDA traditioneel meer naar de VVD dan naar de PvdA. Ook het verkiezingsprogramma van het CDA zie ik wat meer richting VVD dan naar PvdA gaan.
Dat heb ik vaker gedacht in de politiek, dat partijen van fouten hadden geleerd.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben hun lesje in 2010 wel geleerd. Ze kunnen niet opnieuw al hun principes overboord gooien voor het pluche. Bovendien is de PVV sindsdien nog een stuk extremer geworden. No way dat ze nog een keer in de fout gaan.
Dat zal dan zijn gelijk aantonen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 23:15 schreef venomsnake het volgende:
Met dit lulverhaal gaat het CDA echt geen extra zeteltjes binnenharken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |