je zei toch hoiquote:
Jij vindt jezelf een leuke user?quote:
Wat is dat, ontspannen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe dan ook voorzichtig lieverd. Ontspan lekker de rest van je avond.
ik en mijn moeder vinden jou niet leuk en nee, ze zei vannacht niet wat anders tegen jouquote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja jullie zijn wel leuk maar de andere leuke users
Nou ja, moet zeggen dat VBL SC'ers inderdaad nogal van gebruik van kanker zijn. Ik meen dat dat op ongeveer zelfde intellectueel niveau ligt als 'je moeder' dus trek ik hierbij mijn conclusies.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooruit dan. Huilert gespot.
[..]
Wat boeit toestemming? Echte mannen caren niet.quote:
Wat heb ik met je moeder te maken?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik en mijn moeder vinden jou niet leuk en nee, ze zei vannacht niet wat anders tegen jou
Haha. Valt hij even hard door de mand zeg. Tering wat een dom varken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit toestemming? Echte mannen caren niet.
Zei hij zo stoer.![]()
Niet volgens mij hoor, ik ben neutraal.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kutuser hier volgens velen, excuses.
Haha je moeder!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Valt hij even hard door de mand zeg. Tering wat een dom varken.
dus omdat je geen zin had in moeder-grapjes maakte je zelf een moeder-grapje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent die mongool die altijd je moeder grapjes maakt en ik had daar geen zin in dus ik was je voor
ZO HALLO DAN.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie zijn die KUT VBL users behalve scrummerd en frasserd
Wow :squote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede masseurs die kleine teringapen
OPSOGODINquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
wowwwquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
'Velen' zei ik, niet 'iedereen'.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet volgens mij hoor, ik ben neutraal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |