Absoluut niet, het is gewoon héél dom.quote:
Roep dit niet te snel. Morgen nog naar je moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kan je zonder teveel inspanning het weekend in.
Vind je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet, het is gewoon héél dom.
Zie ik je dan!quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roep dit niet te snel. Morgen nog naar je moeder.
Waarom doe je dat niet?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee zeg mij nietsik wil héél graag fulltime aan de slag.
Vooruit dan. Huilert gespot.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In feite is er niks mis mee nee om opkankeren te zeggen. Maar in mijn ogen niet normaal om dat te roepen tegen iemand die 1 ding post in een SC waarvan je in de waan leeft dat het je eigen intellectueel bezit is en jij en jij alleen mag bepalen wie er in post. Zo zijn SC's niet bedoeld toch dat er een groepje post en andere users een welkom krijgen door middel van "kanker op"?
HOE KRIJG IK DE KANS OM CONSTRUCTIEF MEE TE POSTEN ALS ER IEMAND METEEN ZEGT DAT IK OP MOET KANKEREN? Wij deugen net zo goed niet vaak. Maar er zijn onder VBL'ers wel een redelijk aantal bans gevallen toen ze 'onze' SC in kwamen en volgens mij bij ons geen enkele ban toen wij hetzelfde deden. En de reden waarom zie je ook in dit geval, hier krijg je meteen opkankeren en je moeder dit je moeder dat naar je toegesmeten en jij steunt zulk gedrag. Jij weet niet met welke intentie ik hier kom en volgens mij heb ik geen enkele TR in VBL gezet tot vandaag.
Oh hij post in KLB wat een kutuser hij komt hier vast alleen maar om de boel op te stoken en mijn jongens hebben een goede reden om deze users weg te wensen en aan te vallen.
Omdat ik niet zo goed weet wat ik wil en dat is een groot probleem met solliciteren.quote:
Hierquote:
quote:
ja jullie zijn wel leuk maar de andere leuke usersquote:
Hoi.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja jullie zijn wel leuk maar de andere leuke users
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ja jullie zijn wel leuk maar de andere leuke users
hey babequote: