En goedkope hoeren neuken daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vertalen voornamelijk.
Weinig tot geen klantcontact, dus ben ook niet gebonden aan een locatie.
Kan gewoon paar daagjes Polen gaan en dan kan ik net zo goed werken.
Hoe zit het met de Poolse hoeren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso is Polen al lang niet meer het goedkope land wat het is geweest.
Of je moet op het platteland willen zuipen.
Dat is wel het meest genot.
Alsof Insomnia zich daaraan zou bezondigen. Daarnaast heeft hij zijn zaad hard nodig op dit moment.quote:
Wat ik in de club wel eens tegenkom is allemaal erg upperclass.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zit het met de Poolse hoeren?
Genotquote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste Duvel zit al in t glas.
5 dagen zuipenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha. ik hou niet zo van kermis
Doe niet met hoeren nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof Insomnia zich daaraan zou bezondigen. Daarnaast heeft hij zijn zaad hard nodig op dit moment.
Omdat je op andere dagen ook kan zuipen....quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
5 dagen zuipen
wat is er niet leuk aan
wat gebeurd er als je van buiten west-friesland kermis gaat vieren daarquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
5 dagen zuipen
wat is er niet leuk aan
Er zijn best wel toffe brouwerijen in Londen tegenwoordigquote:
Is dat wat die gekke hipsters tegenwoordig drinken in Camdenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:05 schreef Saind het volgende:
Er zijn best wel toffe brouwerijen in Londen tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2017 20:08:39 ]
Je hebt ergens onder een stuk spoor een lading ruimtes in Londen waar een hele rits brouwerijen zit. Als je vanaf de tower bridge stukkie naar het zuiden gaat. Camden zit ook een brouwerij maar dat is niet veel soepsquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is dat wat die gekke hipsters tegenwoordig drinken in Camden
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:07 schreef Befbekje het volgende:
Zo.. Ik doe met jullie mee.. Ik heb een halve liter Beck's opengetrokken..
En wat dubtechno uit NimmaHey makker. Welkom terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hartelijk ontvangenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat gebeurd er als je van buiten west-friesland kermis gaat vieren daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |