Al die Wetherspoons pubs helpen ook niet meequote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Want die hipsters verpesten alles.
#makepubsgreatagain
huhquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je op andere dagen ook kan zuipen....
ow en #viesdik
Sowieso zijn de pubs in London veel minder leuk dan in kleinere steden zoals Southampton.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Al die Wetherspoons pubs helpen ook niet mee
je hoef toch niet perse tot de kermis te wachten tot je kan zuipen?quote:
En maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
je hoef toch niet perse tot de kermis te wachten tot je kan zuipen?
ja ?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoef toch niet perse tot de kermis te wachten tot je kan zuipen?
dat kan ook vandaag en morgen en zondag
daarom! Waarom wachten op pinksteren als het nu ook kanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En maandag, dinsdag, woensdag, donderdag.
Net delerium tremens gehaald in de supermarkt, geen zin om nog naar de Hopduvel te rijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Genot
Ik trek een Britse stout open met espresso. Net ff wat donker spul gehaald, had alleen geuze in huis
wie heeft het over wachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarom! Waarom wachten op pinksteren als het nu ook kan
jij zegt ik heb zin in pinksteren want dan 5 dagen zuipen. Dus ik denk dat je niet kan wachten tot het pinksteren is.quote:
Britse vrouwenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik nog in Southampton woonde en nog dronk. Had je bij mij in de buurt een pub waar ik veel kwam. En daar werkte een meidje van een jaar of 22 toen.
Die was 1,50. Maar die kon zuipen jongen. Die dronk zo met mij mee toen ik nog dronk.
En die kon ook nog goed poolen.
Wat een droomvrouw.
Hoe hardcore was jij? Echt zeven op zeven zuipen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik nog in Southampton woonde en nog dronk. Had je bij mij in de buurt een pub waar ik veel kwam. En daar werkte een meidje van een jaar of 22 toen.
Die was 1,50. Maar die kon zuipen jongen. Die dronk zo met mij mee toen ik nog dronk.
En die kon ook nog goed poolen.
Wat een droomvrouw.
dus dan drink ik niet tot pinksterenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij zegt ik heb zin in pinksteren want dan 5 dagen zuipen. Dus ik denk dat je niet kan wachten tot het pinksteren is.
waarom dan zo enthousiast over pinksteren?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus dan drink ik niet tot pinksteren![]()
dan is het kermis bij mij in het dorp zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom dan zo enthousiast over pinksteren?
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan is het kermis bij mij in het dorp zoals ik al zei
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, want flying dutch
Waarom heb jij zin in pinksteren?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 20:02 schreef charmed_angel het volgende: