MADquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pas 18 uur, je bent snel voor jouw doen
jaquote:
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.quote:
we hebben er één die vertelt welk weer het is en nu ook één die de datum noemt, fantastisch fabuleusquote:
Dacht dat jij altijd een vriend van die kiloknaller was. Messteek in z'n rug ditquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, ja. Doe maar weer alsof ik onwaarheden verkondig. Alsof ik een jehova's getuigen ben.
Maar we weten allemaal hoe het echt zit.
[ afbeelding ]
en wat draag jij bij?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
we hebben er één die vertelt welk weer het is en nu ook één die de datum noemt, fantastisch fabuleus
fijn voor je niels, blij dat je dit deeltquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.
Waar ging je heen, Niels? Lijkt me niets aan met dit weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had toch wel mazzel met het weer op de fiets. Slechts eenmaal een nat pak en de wind tegen op de terugweg viel ook mee.
Laat hem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
fijn voor je niels, blij dat je dit deelt
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar ging je heen, Niels? Lijkt me niets aan met dit weer.
Ach jaa, jouw haar wordt toch niet nat in de regenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijn
Doorzettingsvermogen, volharding. Bijzondere eigenschappen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan toch het weer trotseren, zo een held, zo zouden er meer moeten zijn
Onvriendelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach jaa, jouw haar wordt toch niet nat in de regen
echt die generatie, echte mannen, niet janken, maar doorgaanquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen, volharding. Bijzondere eigenschappen.
dat is ook wat ik ga doen, amicequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het? Gewoon negeren als je het niet leuk vindt hoor.
hahaahaar madquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat is ook wat ik ga doen, amice
Wat let je?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstortquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:09 schreef Toto69 het volgende:
Zin om het vliegtuig naar Burundi te pakken.
Onveilige gebiedenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Was het maar zo. Heb die fijne vent al maanden niet gezien
HAAL WEGquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Oef nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh wat leuk voor je, ik hoop dat het niet neerstort
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo, op wortelknol gelijkende mede user
Godtering wat een windquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
Reis niet naar Jemen. Verblijft u in Jemen? Verlaat het land.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey hallo fietsende vriendelijke vriend
dat ga ik u niet vertellen, aanstonds maakt u het naquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Goedenavond, onvriendelijke schreeuwlelijk.
Hoe maakt u het?
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn bestequote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godtering wat een wind
Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe zak nootjes om het te vieren.
Doe normaalquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is u van harte gegund, geniet ervan, mijn beste
juist welquote:
Kun je nou eens 5 minuten hier posten zonder kaalgrap?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:13 schreef Toto69 het volgende:
Algemeen
Kale mensen worden niet gewaardeerd in Jemen. Zij zijn vaak het doelwit van spot, pesterijen alsmede kwetsende opmerkingen.
Kaal zijn is tevens strafbaar. U loopt het risico om 40-45 jaar de cel in gegooid te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |