Hier verder!
quote:Zit nu ff in een kleine FOK-pauze in LOTR
Op zondag 8 december 2002 13:11 schreef MadScientist het volgende:
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV was vol....Hier verder!
The caveman's valentine
I am Sam
Ik geef ze allebei een 7 op de navelpluis movie-meter
Vanavond ga ik Mr Deeds kijken..
Nouja.. "gezien".. alleen het voorstukje en de aftiteling
quote:K u t !
Op zondag 8 december 2002 13:39 schreef Neel26 het volgende:
Hoe is Goldmember eigenlijk????
Ghost Ship
Die another day
Mr Deeds
Eén van de beste films van dit jaar imo. Hij is geschreven, geregisseerd door Roger Avary, die ook meegewerkt heeft aan de scripts van o.a. Pulp Fiction en True Romance.
Op het eerste gezicht lijkt het op een tienercomedy, het speelt zich af op een universiteit, gaat over liefde en drugs enzo, maar het is veel meer dan dat. Meteen vanaf het begin krijg je het gevoel dat deze film anders is dan andere soortgelijke film. Hij vervalt niet in onderbroekenlol, wat ook makkelijk had gekunt, maar er volgt een interessant verhaal over liefde, drugs, zelfmoord. Vooral de scene over de reis naar Europa is geweldig (en tot mijn verbazing zag ik dat Katja Schuurman daar heel kort als "Dutch TV-star" in zat ).
Roger Avary beschreef deze film als volgt:
"It's not Pulp Fiction, it's not American Psycho and it's not American Pie. It's Something else."
Helaas komt hij niet in Nederland in de bios, maar mocht je tog kans zien hem te kijken (is op internet te vinden), dan moet je dat zeker doen.
Topfilm
Goede drama-comedy over een probleem-jongen. Hij kan het niet vinden in de idealen van zijn familie en de rest van de materialistische wereld, en stoot zich daar dan ook vanaf. Na van alle scholen afgekickt te zijn en van militaire school zijn weggelopen, gaat hij naar NY.
Het acteerwerk van zo ongeveer de hele cast is goed, maar dat was wel te verwachten met namen als Susan Sarandon, Jeff Goldblum en Bill Pullman. Ook de jongere acteurs, Amanda Peet, Claire Danes, Ryan Phillipe en hoofdrolspeler Kieran Culkin (broer van Macauley) geven goede performances.
De film is erg klein uitgebracht in Amerika en daarbuiten zelfs helemaal niet. Hij verdient beter als je het mij vraagt...
woohoo !
quote:Show-off
Op maandag 9 december 2002 22:26 schreef Patch het volgende:
LORD OF THE RINGS 2: THE TWO TOWERS !!!!woohoo !
* Gorro is eigenlijk best wel heel erg jaloers
quote:Zou jij ook doen
Op maandag 9 december 2002 22:33 schreef Gorro het volgende:[..]
Show-off
* Gorro is eigenlijk best wel heel erg jaloers
Best leuke Jackie Chan film, die helaas een dagje ouder wordt en dus wat meer special effects nodig heeft. Maar nog steeds zitten de bekende dingen er weer in, humor, martial arts, en hij speelt natuurlijk weer de onbenullige man die tegen wil en dank in de problemen komt. Gewoon weer een leuk filmpje, niet meer niet minder...
Blade 2
Undisputed ( deze werd mij aangeraden maar ik vond hem erg saai en kon mij niet echt boeien...heb het einde ook niet gezien
)
met John Travolta Was wel geinig niet echt super.
quote:17e gaat ik hem ook zien.
Op maandag 9 december 2002 22:26 schreef Patch het volgende:
LORD OF THE RINGS 2: THE TWO TOWERS !!!!woohoo !
Erg mooie film over wat eenzaamheid met een mens kan doen. Robbie Williams zet een erg goede rol neer. Er waren een aantal scenes die ik heel erg goed/mooi vond.
[spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bijvoorbeeld die scene waar Nina en Jake een rolletje weg komen brengen, wanneer Sy al weet dat hij ontslagen is, en de scene waarin hij gepakt wordt.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[/spoiler]
Opzich wel een leuke film met Robin Williams die zich van een andere kant liet zien dan die mierzoete Disney-films. Ik vond alleen het einde een beetje tegenvallen, daar had ik iets meer van verwacht.
...this is your receipt for your husband, and this is my receipt for your receipt...
Niet echt bijzonder, vond Dafoe wel stoer
quote:Huh? Overal lees ik dat ie opnieuw de sukkel speelt..
Op donderdag 12 december 2002 23:07 schreef LadyXochi het volgende:
Adam Sandler speelt eens een keer NIET een sukkel... en hij doet het nog goed ook!
quote:Idd, ook net zitten kijken. Zapte er net langs toen ie begon, dus maar blijven hangen. Was een goeie vrijdagavondverrassing.
Op zaterdag 14 december 2002 01:22 schreef BdR het volgende:
Late night shopping net op nederland 3, goeie filmbeetje het idee van "breakfast club" maar dan anders. Voor wie em niet gezien heeft; aanrader.
Scrappy ruled!
(DVD ook trouwens )
En morgen? Nog geen idee... suggesties?
Men in Black II:
Ik werd niet echt vermaakt.
Markie
Was zondag op NPS. leuke, frisse film over tegenstelling van manier van integratie tussen mannen en vrouwen van Koerden in Frankrijk. Diverse grappige scenes en enkele sterke karakters neergezet.
Slecht, maar dat had ik eigenlijk ook vantevoren wel kunnen weten
C'est arrivé près de chez vous
blijft een heerlijke film cinéma! CINÉMA!!
Cecil B. Demented
beetje flauwe film van John Waters, waarin een aantal underground (en dan bedoel ik ook echt Hollywood-haters) "cineasten" een bekende actrice kidnappen om een soort guerilla film te maken. mist zijn punt nogal
Total Recall
Blijft leuk om te zien, met de gewoonlijke Verhoeven-gore en stomme accent van Arnie, en toch een volwassen verhaal (tsja Philip K. Dick, jammer dat ze Minority Report zo verneukt hebben). de beste Mars-film to date
Prachtige film over 2 onafscheidelijke vriendinnen, die in een fantasie-wereld leven. Het einde vond ik erg ontroerend, weer een hele tijd geleden dat ik ontroerd was door een film.
Nu dadelijk eens gaan kijken wat Peter Jackson van The Two Towers gemaakt heeft
Leuke tekenfilm van Disney, eigenlijk heel anders dan de films die ze normaal maken.
quote:Hij leek me ook wel leuk, maar vrijdagavond is zo'n onmogelijke tijd voor een jongere
Op woensdag 18 december 2002 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
heeft niemand de film Unagi gezien die vrijdagavond op Canvas was. Ik heb hem getaped en pas 5 minuten gezien, maar leek me wel geinig.
en tapen heb gewoon niet altijd zin in, ik heb toch bijna nooit tijd om de video te gebruiken
zelf Bowling for Columbine gekeken...
erg strak in elkaar gezette docu, met bijzonder veel aspecten die aan bod komen (al is het totaal wel wat objectief, maar ik kan hem bij dit onderwerp ook geen ongelijk geven). soms schokkende beelden, soms grappige beelden, Matt Stone !yeah!
hij weet het ook goed te monteren. in het begin zie je 2 korte scenes door elkaar heen gemonteerd, dat Charlton Heston met een gun rechts het beeld uit schiet, en dan een beeld van Michael Moore die naar links schiet. mooie vooruitwijzing naar de confrontatie op het eind
Lord Of The Rings: The Two Towers
Meesterlijk
net:
Metropolis
Net als TTT een meesterlijke film. Ondanks zijn lange speelduur (ongeveer 150 minuten) en het feit dat het een silent movie is weet hij tog elke minuut te boeien. De muziek past perfect bij het verhaal. Het is zeker één van mijn favoriete films geworden.
Fritz Lang
My god, wat een geweldige film! Beste wat ik tot nu toe in 2002 heb gezien!
quote:Vandaag een stuk van Gen X Cops gezien.....
Op vrijdag 20 december 2002 19:54 schreef Seborik het volgende:
LOTR2.
Staat op de DVD van Hong Kong legends.....beetje lachertje, maar ga hem nog wel afkijken!
Ik vond 'm beter dan deel 1. Toen maakte het me niet uit dat ik een jaar moest wachten op deel 2...nu wil ik zo snel mogelijk deel 3 zien.
leuk inkomertje voor de vakantie
Nog nooit gezien
Maar viel me behoorlijk mee, aangezien ik nooit zo van dit soort film houd..vond het best vermakelijk
quote:Ook gezien vandaag
Op zaterdag 21 december 2002 16:49 schreef mitt het volgende:
Raiders of the Lost Ark
Nog nooit gezien
Maar viel me behoorlijk mee, aangezien ik nooit zo van dit soort film houd..vond het best vermakelijk
Wat een mooie film is dat zeg. Ik was de hele film gefascineerd door het verhaal, vol onverwachte wendingen, prachtige beelden en locaties.
Topfilm, zeker 1 van de beste van dit jaar
Morgen 2e deel kijken..
Een Engelse weerwolf-film. Ik vond 'm niet erg bijzonder...ik erger me altijd dood eraan als karakters in een film zich uitermate dom gedragen. Het was gewoon een kwestie van tijd voordat deze mensen aan hun eind zouden komen.
quote:Unagi / The Eel
Op woensdag 18 december 2002 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
heeft niemand de film Unagi gezien die vrijdagavond op Canvas was. Ik heb hem getaped en pas 5 minuten gezien, maar leek me wel geinig. Had gehoopt dat iemand hier al iets er over te melden had. Misschien zelf vanavond of morgenavond kijken dan maar.
Nu afgekeken, best een goede film, en Kirsten Dunst met rood haar is best leuk
quote:Egt een geweldige film vind ik dat.
Op zondag 22 december 2002 16:09 schreef Theeboon het volgende:
The Rules of Attraction
Weer... blijft een vreemde, dode film...
Waking Life
Wow... wat een geweldig interessante film is dat. Al die theoriën vond ik egt geweldig interessant, het zet je tog aan het denken. Ook de animaties vond er erg mooi gedaan en apart.
Eén van de beste films van dit jaar.
Aardige kinderfilm met behoorlijke cast.
Vermakelijk, niet al te spannend en niet spetterend, maar sterke karakters
quote:Ik heb idd niet alles begrepen en dat vind ik juist het geweldige aan deze film. Zelfs na 5 keer kijken, zie je weer nieuwe dingen. En die uitleg op het internet kun je dus wel uit de film halen, want anders was die uitleg er nooit gekomen. David Lynch heeft namelijk nooit uitleg gegeven over deze film.
Op maandag 23 december 2002 01:51 schreef bluzh het volgende:
heb vandaag Mulholland Drive van David Lynch gezien... Dat was dus Bagger met een hoofdletter B. Snapte er werkelijk helemaal nix van en toen ik net de uitleg las op internet kwam ik tot de conclusie dat je dat dus noooiiiit uit de film zelf kon halen. Wie pretendeert alles begrepen te hebben liegt gewoon. Interessant doenerij zo'n filmpje.
Ik houd wel van een film die niet alles voorkauwd. Maar ok, ieder zijn eigen mening.
Zelf heb ik vandaag gezien:
Abre Los Ojos
Eindelijk heb ik dan het origineel van Vanilla Sky gezien en zoals ik eigenlijk al verwachtte vond ik hem beter dan VS. VS kwam op mijn nogal rommelig over af en toe. Ik zeg niet dat VS een slechte film was, zeker niet, maar Abre Los Ojos was gewoon nog wat beter. En die Spaanse taal is ook geweldig .
Deze 11 minuten durende korte Franse film uit 1902 is eén van de eerste films met een egt plot. Erg mooie decors en een leuk verhaaltje, gebaseerd op een boek van Jules Verne. Volgens mij was dit de eerste film met special effects. Een meesterwerk voor die tijd.
De clip Tonight, Tonight van de Smashing Pumpkins is een ode aan deze film.
Schitterende film, misschien iets te lang, maar verder echt heel goed.
Vooral Daniel Day Lewis schittert als Bill the Butcher...
Kijken als ie uit is !
Gisteren Resident Evil
Helemaal niks, zombies die eruit zien als mensen die net hun bed uit zijn, enige pluspunt is de altijd bloedmooie Milja Jovovich
Aangrijpende film, vooral ook door de schokkende dingen erin. Naar het einde toe wat voorspelbaar alleen.
Eindelijk heb ik hem dan gezien. En wat is hij tog slecht. Maar niet zo slecht als Manos The Hands Of Fate. Deze was door zijn slechtheid nog best grappig en leuk om te zien. Manos was gewoon egt een kwelling. De dialogen en acteerwerk in P9FOS waren egt tenenkrommend slecht. En de inconsequenties, geweldig . Om nog maar niet te spreken over de special effects (of moet ik zeggen crappy vliegende schotels aan touwtjes
).
Ed Wood , hoe krijg je het voor elkaar
quote:51st state (alweer) en gedeeltelijk Requiem for a dream....
Op zondag 8 december 2002 13:11 schreef MadScientist het volgende:
Welke film heb jij vandaag gezien? Deel XV was vol....Hier verder!
In één dag een megafan geworden.
En ik ga nu The Snowman kijken ,uit 1982 ,jeugdsentiment
quote:Ik ook. Wat een juweeltje. Werd trouwens gewoon niet in de gids aangegeven dat deze Lynch-film op tv kwam; als ik niet zo'n strategische zapper was geweest, had ik em gewoon gemist..
Op donderdag 26 december 2002 14:13 schreef Theeboon het volgende:
The Straight Story
Wow...
Volgens mij ben ik echt de laatste in Nederland die 'm heeft gezien. Maar hij was wel ok.
quote:Ik heb em nog niet gezien
Op donderdag 26 december 2002 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring.Volgens mij ben ik echt de laatste in Nederland die 'm heeft gezien. Maar hij was wel ok.
best goeie film eigenlijk, al is ie wel iets teveel hetzelfde als Silence of the Lambs.
Ondanks alle negatieve recensies die ik er over gelezen heb, was de film best goed voor de doelgroep, kinderen tussen 4 en 7. De afwisseling door liedjes was vooral in het eerste deel van de film goed.
Niet zo leuk als deel I. minder grappen, minder grappig, en ook vaak dezelfde als in deel I.
en
Taxi Driver geef ik ook een 9
Allebei topfilms met Robert de Niro in de hoofdrol. Taxi Driver was heel indrukwekkend, met de Niro als de 'tragische' Travis Bickle en Raging Bull was ook erg goed. de Niro zet Jake La Motta geweldig neer. Ik had 'm blind gekocht en had niet echt verwacht dat ie zwart/wit was.... maar ondanks (of misschien wel dankzij) dat een geweldige film.
quote:Schijnt ontzettend saai te zijn. Zelf Rules of Attraction gezien. Vond 'm goed.
Op vrijdag 27 december 2002 17:02 schreef Elegy het volgende:
Triumph des Willens
Wat een goede film zeg !!
Tempo zat er na het eerste kwartier goed in!
En een fantastisch einde.
De film die ik echt het meeste heb gezien.
En hij blijft leuk.
quote:Ik ook al 10+ ,hij blijft rulen
Op zaterdag 28 december 2002 15:11 schreef mitt het volgende:
PredatorDe film die ik echt het meeste heb gezien.
En hij blijft leuk.
quote:Ik heb hem gisteren ook op t.v. gekeken, hoewel ik hem thuis op DVD heb.
Op zaterdag 28 december 2002 15:11 schreef mitt het volgende:
PredatorDe film die ik echt het meeste heb gezien.
En hij blijft leuk.
gek genoeg had ik deze nog niet gezien, terwijl ik 2 en 3 allebei al meermalen heb mogen aanschouwen. Deze vond ik vooral filmisch heel erg sterk in elkaar zitten. Erg goed gebruik van muziek/geluid, erg effectieve cameravoering, mooie effecten. topper!
quote:helemaal mee eens. Ik vond de film veel beter dan ik van te voren had verwacht.
Op vrijdag 27 december 2002 19:46 schreef mitt het volgende:
Road to PerditionWat een goede film zeg !!
Tempo zat er na het eerste kwartier goed in!
En een fantastisch einde.
Wazig ''engte'' filmpje.. Wel leuk.. Niet zo slecht alsdat hij op IMDb gerateerd is .. (daar staat een 4.4... heb em zelf een 6 gegeven)
niet echt een film...meer een hele lange documentaire over het gebruik van schietwapens in de VS.
Geweldige film!
Geweldige humor film!!
met die kneus uit Road Trip
Vandaag: Cruel intensions 2, niet de moeite waard om over te schrijven
De nieuwe Pacino, en vond em wel aardig.
Pacino houd de film wel alleen hoog, maar okee.
Eindelijk helemaal gezien. In tegenstelling tot velen hier vind ik het echt geen topfilm, de ontknoping ligt er veel te dicht op en het verhaal is tamelijk dun. Alleen de humor in de film is wel sterk, plus het acteerwerk van sommige heren. Verder is het natuurlijk een echte mannenfilm, wat ook al imho geen pluspunt is. De belangrijkste vrouwelijke rol is voor Edie en die komt nauwelijks in beeld.
quote:draait die al dan ?
Op maandag 30 december 2002 23:55 schreef mitt het volgende:
People I KnowDe nieuwe Pacino, en vond em wel aardig.
Pacino houd de film wel alleen hoog, maar okee.
Zeer gave film, met mooi gefilmde actie scenes!
Meeslepend!
TV-film met Julie Andrews en James Garner. Het verhaal is vrij sentimenteel (twee oudere mensen, de 1 weduwe de ander nog getrouwd met vrouw met Alzheimer komen vast te zitten in sneeuwstorm en ontwikkelen een diepe genegenheid voor elkaar), maar was toch erg leuk om naar te kijken(ws door behoorlijke acteurs).
Echt zo'n kerstvakantiefilm.
Aardig ! En dat is al heel wat voor een hedendaagse comedy...
zweedse jeugdfilm op tv. heel leuk, eigenlijk behoorlijk geschikt voor volwassenen.
Van te voren had ik mijn twijfels of hij wel leuk zou zijn, maar ik vond hem egt geweldig Ongeveer dezelfde humor als Austin Powers, maar dan door zwarten gemaakt. Als die verwijzingen naar de funk en soul liedjes, geweldig.
Ik vond het wel een goede film. Goed einde enzo
quote:Jij bent ECHT stoer
Op vrijdag 27 december 2002 13:00 schreef meneer draak het volgende:
Ik heb gisteren 'Die Another Day' gekeken op de PC
quote:Kewl! Eindelijk iemand die hem wel leuk vind
Op donderdag 2 januari 2003 21:27 schreef sunbloem het volgende:
The skulls, met joshua jackson![]()
Ik vond het wel een goede film. Goed einde enzo
Ik heb nunet zelf Ballistic: Ecks vs. Sever gezien (A. Banderaz en Luci Lui), maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden...
Actie is onwijs lache, maar het verhaal is zoooo slap en vaag Maar als je een zinloze actiefilm wil zien wel een aanrader
Nunet Blue Crush gezien! Pff, boven verwachting!!! Verhaal is leuk, muziek is goed en het beeld/camerawerk is onwijs goed
Ik zat zelfs zo in het verhaal dat ik mijn adem mee inhield En toen ze haar golf zou pakken, riep ik mee "GO GO GO!"
Een aanrader IMO
* Jojogirl had deel 3 er wel direct achteraan willen hebben
Filmpie wat je echt aan het denken zet tot zeker 1 uur erna EN ZEKER DE MOEITE WAARD heb ergens gelezen dat er final destination 2 aankomt ben benieuwd ( remakes zijn meestal niet mijn fav omdat dan het vernieuwende concept van de eerste film er vanaf is maar ja
kan toch nog vet worden )
The Game (wat een film zeg klasse gewoon)
Ben er net klaar mee en heb hem nu pas voor de eerste keer gezien ( schaam me diep nu achteraf ) Echt een film die helemaal anders uitpakt dan dat je had ged8t , en je komt gewoon tot het einde niet achter de waarheid en blijft je afvragen of hij nou bedonderd is geworden of da het een soort film voor hem persoonlijk is . Zeer orgineel vindt ik hem dan ook ( maar das mijn mening) > Niets anders dan hulde
Om het kort te houden: NIET KIJKEN DEZE FILM!
Verspil geen tijd, moeite en vooral geen geld om deze film te kijken, ik heb je gewaarschuwd...
blijft toch echt 1 van de beste oorlogsfilms en met een geweldige cast
Van de twee en een half uur die de film nu al duurt (nog een half uur te gaan), vind ik het pas het laatste half uur een beetje boeiend. Mel Gibson overtuigt me absoluut niet en verder is het trefwoord toch wel "traag"wat mij betreft.
Ws. komt ie in de bios beter over (massale gevechtsscenes vallen altijd tegen op een TV-scherm), maar ik denk dat ik hem zelfs in de bios helemaal niks had gevonden, deze film.
Prachtige Russische film van Andrei Tarkovsky. Het tempo is erg langzaam, maar tog verveelt hij geen minuut (terwijl hij tog 163 minuten duurt). Dat is vooral te danken aan het intrigerende verhaal, de prachtige cinematografie, de prachtige locaties en het goede acteerwerk.
Het gaat over een Russische stad ergens in de toekomst. Vlak bij deze stad is een verlaten, mysterieus gebiedt, genaamd The Zone. In dit gebiedt schijnt een kamer te zijn, The Room genaamd, waar je je diepste wens in vervulling zou kunnen laten gaan. Je kunt er echter niet zomaar naartoe. Je moet er met veel omwegen naartoe, anders zou het slecht met je aflopen.
Er is een man, Stalker genaamd, die regelmatig met mensen naar The Room gaat. Nu gaat hij op weg met 2 geniale mannen, Writer en Professor. Wat volgt is een intrigerende tocht naar The Room.
mwoah.....gaat wel. Echte feel good film. Het verhaal is 1 groot cliche, maar op zich zijn de locatie en de beelden prima en de muziek in de film is ook wel aardig. Leuke film dus voor de zondagochtend
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:57 schreef Herfst het volgende:
Ik heb net Scarface gekeken. Leuke film.
quote:die is idd zeer goed
Op zaterdag 4 januari 2003 02:43 schreef DarKForces het volgende:
Final Destination![]()
Straks Lilo en Stitch nog ff kijken
quote:en weet je wat? van het boek wordt een spel gemaakt
Op zondag 5 januari 2003 15:05 schreef Gorro het volgende:Stalker
Prachtige Russische film van Andrei Tarkovsky. Het tempo is erg langzaam, maar tog verveelt hij geen minuut (terwijl hij tog 163 minuten duurt). Dat is vooral te danken aan het intrigerende verhaal, de prachtige cinematografie, de prachtige locaties en het goede acteerwerk.
Het gaat over een Russische stad ergens in de toekomst. Vlak bij deze stad is een verlaten, mysterieus gebiedt, genaamd The Zone. In dit gebiedt schijnt een kamer te zijn, The Room genaamd, waar je je diepste wens in vervulling zou kunnen laten gaan. Je kunt er echter niet zomaar naartoe. Je moet er met veel omwegen naartoe, anders zou het slecht met je aflopen.
Er is een man, Stalker genaamd, die regelmatig met mensen naar The Room gaat. Nu gaat hij op weg met 2 geniale mannen, Writer en Professor. Wat volgt is een intrigerende tocht naar The Room.
http://us.imdb.com/Title?0079944
quote:oe, kewl...
Op maandag 6 januari 2003 21:36 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
en weet je wat? van het boek wordt een spel gemaakt
Nog wachtten tog het einde van 2003
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 06-01-2003 22:36]
Beetje een genre-satire zoals Austin Powers of Zoolander.
Niet zo geslaagd in zijn geheel of qua verhaal, maar het is gewoon erg grappig om te zien... met 'superhelden' als the Shoveler, die als 'superpower' heeft dat ie goed kan graven (hij loopt ook constant met een grote schep rond en een miner-helm), ook nog eens gespeeld door ras-loser William H. Macy. En mensen als Ben Stiller kunnen zo'n film ook dragen, getuige Zoolander.
Voeg dan ook nog Tom Waits toe als een 'Mad Scientist' () die alleen maar niet-dodelijke wapens kan maken, en je hebt gewoon een grappige film.
Fantastisch dus. WOW
Jackass The Movie
verwacht wat je op MTV ziet, en dan nog iets erger. kortom, CKy, zonder de skate-stukjes.
Knockaround Guys
Niet onaardige film over een mafia-zoon, die zich bij zijn vader probeert te bewijzen, maar er gaat wat fout. Gek genoeg gebeurt er niet zoveel in de film, maar echt saai is ie ook niet.
The Man from Elysian Fields
Best een aardige film over een aan lager wal geraakte schrijver, die uit wanhoop maar bij een escort-service gaat werken. Het verhaal komt een beetje langzaam op gang, maar na een tijdje ontplooit zich een interessant verhaal, wat op het einde helaas weer wat te zoetsappig wordt.
Vooral James Coburn in één van zijn laatste rollen was erg goed en ook Mick Jagger als een van de andere werknemers bij de escort service acteert best goed.
8-
Jackass the movie......
ik heb me weer dood gelache toppertje alleen jammer dat ze niet meer lieten zien van hun aktie als ouwe mannentjes
51 St. state
Toppertje weer van 1 van me favo acteur...
Lekker realistische film over een oude knor die net gepensioneerd is en zijn dochter wil behoeden van het trouwen met een idioot. Het is zeker een trage film, maar ik heb me niet verveeld en er zitten genoeg grappige momenten in. Geen hilarische dingen maar echt van die momenten dat je zit te gniffelen. Jack Nicholson zet een geweldige performance neer
quote:is chasing amy een goede film ?
Op woensdag 8 januari 2003 21:36 schreef Tokus het volgende:
de deleted scenes van Chasing Amy (r1 dvd). tis iets meer dan zomaar een paar seconden die ze geknipt hebben.
quote:ik vind van wel.
Op woensdag 8 januari 2003 21:38 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
is chasing amy een goede film ?
Die Another Day
Straks om 0.07 uur
Bioscoop dus
[Dit bericht is gewijzigd door bosmeneer op 08-01-2003 22:34]
quote:Ik vind hem waardeloos op enkele stukjes na die redelijk zijn. Maar goed iedereen zijn smaak
Op woensdag 8 januari 2003 21:44 schreef Tokus het volgende:[..]
ik vind van wel.
Goede spaanse film, zeker de moeite waard. ik zal nog wat er over posten in Lucia y el Sexo.
Spannende actie thriller die echt geen seconde vervelend word, goed spel van Matt Damon en de prachtige Franka Potente is een lust om naar te kijken .
Goed verhaal en het blijft geloofwaardig, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Die Another Day vind ik dit echt een verademing.
quote:Ik heb me anders behoorlijk verveelt tijdens deze film
Op donderdag 9 januari 2003 11:17 schreef krasje het volgende:
The Bourne IdentitySpannende actie thriller die echt geen seconde vervelend word, goed spel van Matt Damon en de prachtige Franka Potente is een lust om naar te kijken
.
Goed verhaal en het blijft geloofwaardig, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Die Another Dayvind ik dit echt een verademing.
quote:ik niet...
Op donderdag 9 januari 2003 18:48 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Ik heb me anders behoorlijk verveelt tijdens deze film
quote:Smaken verschillen...... ik vond 'm iig erg traag.
Op donderdag 9 januari 2003 20:21 schreef krasje het volgende:[..]
ik niet...
Verder heb ik vorige week Ichi The Killer proberen te kijken. Maar die snapte ik niet helemaal en Japans sja daar zit ik niet echt op te wachten. Nadat zo'n figuur met vleeshaken aan plafond was gehangen en er frituurvet over z'n rug was gegoten heb ik 'm maar uitgezet...
Ging me net ff iets te ver. En dat is op zich niet erg maar als het verhaal ook nog warrig is haak ik af.
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:17 schreef krasje het volgende:
The Bourne IdentitySpannende actie thriller die echt geen seconde vervelend word, goed spel van Matt Damon en de prachtige Franka Potente is een lust om naar te kijken
.
quote:oei! die film heb ik ooit in een bus moeten zien (waarom krijg je in een vakantie onderweg altijd de gruwelijkste films voorgeschoteld? it's supposed to be a happy occasion), dat was echt een ramp
Op vrijdag 10 januari 2003 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Miss Congeniality op Canal+ vanavond gezien. Wel grappig, maar niet meer dan dat. Sandra Bullock was wel weer erg goed trouwens
quote:we hebben tijdens een reis ooit 5 keer achter elkaar The Mask gezien. kon de film dromen.
Op vrijdag 10 januari 2003 01:53 schreef MadScientist het volgende:[..]
oei! die film heb ik ooit in een bus moeten zien (waarom krijg je in een vakantie onderweg altijd de gruwelijkste films voorgeschoteld? it's supposed to be a happy occasion), dat was echt een ramp
quote:Die heb ik vorige week ook gezien, vond 'm eigenlijk best goed. Hoezo zit je niet echt op Japans te wachten? En waarom huur je 'm dan (als je 'm gehuurd had)? Ik begreep 'm idd ook niet helemaal in eerste instantie, maar de tweede helft wordt 't al duidelijker, en de laatste tien minuten helemaal, en als je 'm een tweede keer kijkt (ik heb de volgende dag 't eerste half uur nog 's gezien) snap je ook dat begin beter, het wordt gewoon een beetje in de verkeerde volgorde verteld.
Op donderdag 9 januari 2003 22:30 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Verder heb ik vorige week Ichi The Killer proberen te kijken. Maar die snapte ik niet helemaal en Japans sja daar zit ik niet echt op te wachten. Nadat zo'n figuur met vleeshaken aan plafond was gehangen en er frituurvet over z'n rug was gegoten heb ik 'm maar uitgezet...
Ging me net ff iets te ver. En dat is op zich niet erg maar als het verhaal ook nog warrig is haak ik af.
een nieuwe film van Steven Spielberg
Hoofdrollen voor Leonardo Di Caprio en Tom Hanks
Het gaat over een fraudeur die wordt achterna gezeten door de FBI,
zeker een aanrader en deze film heeft een 7.8 @ IMDB
quote:Nou ja deze film ging me iets te ver, ik kan best wel wat hebben maar dit is dus niet het soort geweld waar ik op zit te wachten. En dat Japanse, ja, ik hou er niet van om films in een andere taal (iig een taal die ik niet begrijp) te kijken omdat ik dan teveel afhankelijk ben van de ondertitels. Nou had ik de DVD meegenomen die een Engels geluidsspoor had, maar die was van een redelijk trieste kwaliteit.
Op vrijdag 10 januari 2003 18:37 schreef California het volgende:[..]
Die heb ik vorige week ook gezien, vond 'm eigenlijk best goed. Hoezo zit je niet echt op Japans te wachten? En waarom huur je 'm dan (als je 'm gehuurd had)? Ik begreep 'm idd ook niet helemaal in eerste instantie, maar de tweede helft wordt 't al duidelijker, en de laatste tien minuten helemaal, en als je 'm een tweede keer kijkt (ik heb de volgende dag 't eerste half uur nog 's gezien) snap je ook dat begin beter, het wordt gewoon een beetje in de verkeerde volgorde verteld.
En ach, dat frituurvet en die kettingen, dat was uiteindelijk nog niet 't smerigste in die film. 't Had allemaal wel wat minder gekund, maar all in all vond ik 't eigenlijk wel een intelligente film, al ga ik ook niet beweren dat ik alles heb begrepen.
quote:Vond je? Ik heb wel een zwak voor Sandra Bullock, dus vond de film best leuk.
Op vrijdag 10 januari 2003 01:53 schreef MadScientist het volgende:[..]
oei! die film heb ik ooit in een bus moeten zien (waarom krijg je in een vakantie onderweg altijd de gruwelijkste films voorgeschoteld? it's supposed to be a happy occasion), dat was echt een ramp
Vroeg in de ochtend voor het slapen : Dogma [THUIS]
vanavond bij een maat : Snatch ,weer eens gezien.. [UIT]
Bij tekort aan bier&skunk bij een andere maat : Matrix , voor de zoveelste x gezien [UIT]
Gisteren 4 films gekeken.
IMDb #109 Nuovo Cinema Paradiso
Prachtige ode aan de klassieke film. Hij verteld het verhaal van een man vanaf ongeveer 8 jaar oud, met een grote liefde voor films, beginnende in 1954. Hij gaat werken in een klein bioscoopje. Veel oude films zie je voorbij komen en ook de scenes buiten de bioscoop zijn vaak een ode aan scenes uit andere films.
IMDb #110 Det Sjunde Inseglet
Goede film over een man die tegen The Grim Reaper gaat schaken en hem dingen vraagt over leven en dood. Tussen de interessante dialogen daarover door, is echter een beetje een warrig verhaal.
Tigerland
Oorlogsfilm van Joel Schumacher. Het gaat over de training van een batiljon voor de Vietnam-oorlog. Mooie cinematografie en ook een redelijk goed en onderhoudend verhaal.
The Cat's Meow
Alleen Kirsten Dunst maakte deze film het afkijken waard maar voor de rest vond ik dit semi-waargebeurde verhaal over een moord op een schip met bekende Hollywood-sterren (Charlie Chaplin, Marion Davies) niet egt boeiend.
Tja, de final film uit deze triologie.
40 days, 40 nights. Leuke (tiener)komedie, maar niet meer dan dat.
, na 10 min maar uit mijn dvd-player gehaald
en gebruikt als onderzetter
zontjes
quote:Volgens mij bedoel je van John McTiernan met LL Cool J, maar daar wordt de film niet egt beter door ofzo
Op zondag 12 januari 2003 16:10 schreef yellowfr het volgende:
rollerbal
van luc besson, ice cube
quote:Helemaal mee eens. Ik heb die film al afgezet na 5minuten
Op zondag 12 januari 2003 17:56 schreef Gorro het volgende:[..]
Volgens mij bedoel je van John McTiernan met LL Cool J, maar daar wordt de film niet egt beter door ofzo
. Snap idd niet dat John McTiernan zo'n prutswerk af heeft kunnen leveren...
Erg vage film, maar toch wel aardig.
Vond het best wel een leuke film.
Pacino naar mijn mening erg sterk, jammer dat het verhaal niet heel veel goeds voorstelt.
Gisteravond nog The Unsaid.
Allemaal niet echt bijzonder..
quote:Standaard Anime verhaaltje..
Op donderdag 9 januari 2003 22:30 schreef Dr_Evil het volgende:[..]
Smaken verschillen...... ik vond 'm iig erg traag.
En als je dit al teveel is.. moet je Irreversible niet.. ik herhaal NIET kijken!
quote:Ik denk dat je 't verkeerd begrijpt. Het moet wel ergens op slaan. Dit is een film die is gemaakt om dit soort sadistische staaltjes te laten zien, en dan is het idd niet mijn soort film. Het moet dus wel zin hebben en het verhaal een beetje helpen. Zinvol geweld dus
Op zondag 12 januari 2003 22:01 schreef MoJo het volgende:[..]
Standaard Anime verhaaltje..
En als je dit al teveel is.. moet je Irreversible niet.. ik herhaal NIET kijken!
Ik heb Irriversable btw ook nog in m'n handen gehad, toch maar niet gedaan
Moet zeggen dat hij me positief verraste. Ik hou totaal niet van ballet-dans, maar 'begin' het iets meer te respecteren. Best aardig verhaal, en mooie dans-scenes in de club
mwah, begon veelbelovend: mooi en afwisselend camera werk in combo met frisse geluidseffecten (dolby pro logic rules). En ook de monsters en dergelijke waren van hoge kwaliteit!
Maar het einde was echt ZOOOOOO bizar slecht! in de laatste minuut loopt alles ten einde en het MOET....ja het MOET goed aflopen met iedereen....
quote:op tv daar? welke zender? NRK2?
Op zondag 12 januari 2003 23:26 schreef Swoods het volgende:
American Psycho
(met noorse ondertiteling)
vandaag nog ff 8 Mile kijken
KICKASS movie ... echt heel VET deze
aan te raden aan iedereen die horror-actie-thriller leuk vindt
Spirited Away...
Die laatste was echt ècht onwijs gaaf... voor de 3e keer gezien, maar weer van begin tot 't eind er compleet in opgezogen, en heel de tijd m'n kin vast moeten houden omdat m'n mond anders te ver openviel. Wauw
quote:Alsjeblieft zeg, horror ?? pfff, vond het echt 3 keer niks en heb m niet eens afgekeken....
Resident Evil ...
KICKASS movie ... echt heel VET deze
aan te raden aan iedereen die horror-actie-thriller leuk vindt
Ik van 't weekend een hoop gezien :
Femme Fatale
Toppertje
Minority Report
Blijft een toppertje
Spy Game
Blijft een toppertje
Set It Off
Blijft goed
Traffic
Blijft een toppertje
En ja, ik had weinig te doen zondag
stelde niet teleur.
erg mooie settings, geen slecht verhaal, redelijk goed uitgewerkt.
Leuke romantische comedy met Cary Grant, Katharine Hepburn en een fantastische acterende en terecht met de Oscar bekroonde James Stewart.
Eindelijk gezien.
Norton toch weer goed en ook Hopkins weer zeer sterk als Hannibal.
quote:Cool jij ook al
Op dinsdag 14 januari 2003 22:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Van WilderSuper grappig
quote:RUlez hard
Op dinsdag 14 januari 2003 22:36 schreef 2Mini het volgende:[..]
Cool jij ook al
het is een
film!!
quote:Van Wilder Night!!!
Op dinsdag 14 januari 2003 22:37 schreef Jay-Pee het volgende:
Van Wilder Party Animal
Prima film van Almodovar. Was enkele dagen geleden op Duitse tv, dus nagesynchroniseerd, behalve de zangstukken.
Beetje vage film, maar wel prettig om te kijken. Vooral de scenes van Leo met haar zus en moeder samen zijn geweldig. Die moeder, gespeeld door Chus Lampreave. speelt de hele tijd door een mooie rol.
Wilde ik allebei al zien sinds ze uit waren. Pledge was ongeveer wat ik ervan verwachtte, Nicholson was goed en ik ken het verhaal, niet al te opwekkend. Goed geregisseerd door Penn.
Storytelling viel me een beetje tegen, niet zo goed als Happiness, maar toch interessant. Het tweede verhaal dan, Non-Fiction, Fiction vond ik voornamelijk bizar, ik begreep het nut er niet echt van en het is eigenlijk te kort om een echt verhaal te vertellen.
Leuk alleen dat gegrinnik of hoe je het wil noemen komt je op een gegeven moment wel de strot uit.
Leuk moment was de Beavis schreeuwend de cockpit inrent
Van Steven Spielberg,
met Leonardo DiCaprio, Tom Hanks en Christopher Walken.
Leuke film hoor.
Beginfilmpje is erg mooi met de muziek erbij en de beginscene zet je op het verkeerde been, want de film is toch ff wat anders.
DiCaprio was erg sterk vond ik, Hanks had een zoo anders personage als in bijv. Road in Perdition, maar toch wel aardig.
En Walken was Great als pa van Leonardo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |