je bent zelf een prachtige kutdag ♡quote:
en toch mag ik jequote:
niks ah handje dudequote:
Blijft niet lang liggen denk'. Alweer 4 graden boven het vriespunt.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:35 schreef Mozy het volgende:
Hier ligt toch wel een goede paar centimeter.
cum smelt niet hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:38 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Blijft niet lang liggen denk'. Alweer 4 graden boven het vriespunt.
farmers feed the world no farmers no foodquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Weeeeeeer achter zo'n kk trekker hé
nee ik weigerquote:
zo iets bereiken en dan nog steeds de bevestiging van iemand zoals jij zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
Deense vrouw valt 54 kilo af door truc met theelepel
De Deense Mathilde Broberg (21) woog een paar jaar geleden nog 120 kilo. Toen ze vanwege haar gewicht geweigerd werd in een attractie van een pretpark, besloot ze het roer om te gooien. Door een simpel trucje viel ze ruim 50 kilo af.
https://www.instagram.com/mathildehbroberg/
Die Instagramquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
De Deense Mathilde Broberg (21) woog een paar jaar geleden nog 120 kilo. Toen ze vanwege haar gewicht geweigerd werd in een attractie van een pretpark, besloot ze het roer om te gooien. Door een simpel trucje viel ze ruim 50 kilo af.
Nu maar hopen dat braddie bij Slagharen wordt geweigerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
Ik heb zeer veel respect voor farmers hoor maar dit was van een loonwerkersbedrijfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
farmers feed the world no farmers no food
loonwerker zijn slimme boerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zeer veel respect voor farmers hoor maar dit was van een loonwerkersbedrijf
En dit jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die Instagramwat origineel weer zeg. Alle clichés worden opgehoest. Afknapper.
ze kunnen al hun kosten doorberekenen, hebben geen zwaar kapitaal als land en hebben niet het risico van een mislukte oogst en zijn on top of that all ook nog eens niet effected door de marktprijzen van het productquote:
40-45 meter?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TIENTALLEN meters sneeuw hier.
als je het tweede boek op de derde rij naar boven schuift, gaat ie openquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij daar, kom eens uit de kast.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je het tweede boek op de derde rij naar boven schuift, gaat ie open
Ja was zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
zwaaaaaar genoten van de 4045 rel
ja toen ik die lijst zag van gewijzigde usernames wist ik al genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De rel waarvan je wist dat die zou komen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja toen ik die lijst zag van gewijzigde usernames wist ik al genoeg
en danny reageerde maar een heel klein beetje overtrokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die ophef ook om helemaal niets.
wat heb ik gemist?:0quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
zwaaaaaar genoten van de 4045 rel
Caland had zijn username voor 30 eu laten veranderen in 4045, en in combinatie met z'n ui ( anne en een boekenkast) waren sommige (lees 2 ) mensen op hun teentjes getrapt en danny kwam in de vbl sc dat het ontzettend triest was en dat danny nu helemaal stopt met dat soort acties blablablaquote:
die daarna met dat jochie in die ballenbak is ook ziekquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:33 schreef madeliefff het volgende:
http://nieuws.tpo.nl/2017(...)-uitvoeren-op-video/
De onthoofding door een kind in dit filmpjeecht gadver. Geen snelle slag maar echt snijden gewoon
Atoombomquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:33 schreef madeliefff het volgende:
De onthoofding door een kind in dit filmpjeecht gadver. Geen snelle slag maar echt snijden gewoon
i camequote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:33 schreef madeliefff het volgende:
Die was het wel goed zat ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en danny reageerde maar een heel klein beetje overtrokken
hehe. En waarmee stopt danny? Met namen veranderen?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Caland had zijn username voor 30 eu laten veranderen in 4045, en in combinatie met z'n ui ( anne en een boekenkast) waren sommige (lees 2 ) mensen op hun teentjes getrapt en danny kwam in de vbl sc dat het ontzettend triest was en dat danny nu helemaal stopt met dat soort acties blablabla
puur genot zeg ik je
goede doelen actiesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe. En waarmee stopt danny? Met namen veranderen?
ja met dat soort acties.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haaa bebaarde vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vliegtuigladingen voel vanuit Damascus rechtstreeks naar Amsterdam. Meer meer meer.
nee, maar in de toekomst met dit soort acties. De vorige keer dat hij geld op haalde voor het goede doel was met SHEquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
???quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja met dat soort acties.
weet iemand wat dat she debacle was waar danny het gisteren over had
wat was dat danquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee, maar in de toekomst met dit soort acties. De vorige keer dat hij geld op haalde voor het goede doel was met SHE
dus omdat er ruzie ontstaat wil hij geen namen meer wijzigen? Mensen kunnen zo een naam ook vanaf t begin zelf kiezen. Of bedoel je wat andersquote:
lijkt me niet meer dan normaal om mensen die geexecuteerd dreigen te worden of kleurters die psychische gesloopt worden, te redden eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vliegtuigladingen voel vanuit Damascus rechtstreeks naar Amsterdam. Meer meer meer.
ja jezus ben je dom ofzo madelovequote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus omdat er ruzie ontstaat wil hij geen namen meer wijzigen? Mensen kunnen zo een naam ook vanaf t begin zelf kiezen. Of bedoel je wat anders
Actie op geld op te halen. Mod/user SHE zegt: "als jullie 10k ophalen krijgen donateurs mijn naaktfoto's (SHE.rar)." Nou actie loopt als een tiet ineens.quote:
Het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja jezus ben je dom ofzo madelove
o ik was niet op de hoogte dat hij geld op haalde. Maar wat een onzin reden om ermee te stoppenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee, maar in de toekomst met dit soort acties. De vorige keer dat hij geld op haalde voor het goede doel was met SHE
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Actie op geld op te halen. Mod/user SHE zegt: "als jullie 10k ophalen krijgen donateurs mijn naaktfoto's (SHE.rar)." Nou actie loopt als een tiet ineens.
En tien het geld binnen was zei ze: "ja ga dat toch niet echt doen loller" maar heel veel mensen hadden puur gedoneerd vanwege haar geile lijf. Die heeft dat toen met een permban moeten bekopen maar mensen wilde geld terug enzo. Maanden lang gezeik over geweest.
ja. Mag dat niet ofzo he?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja jezus ben je dom ofzo madelove
Ik wel. Ik wil eigenlijk alleen terroristen redden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me niet meer dan normaal om mensen die geexecuteerd dreigen te worden of kleurters die psychische gesloopt worden, te redden eigenlijk
zij liet zich ook anaal palen op d'r vakantie in Griekenland door een onbekende tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Actie op geld op te halen. Mod/user SHE zegt: "als jullie 10k ophalen krijgen donateurs mijn naaktfoto's (SHE.rar)." Nou actie loopt als een tiet ineens.
En tien het geld binnen was zei ze: "ja ga dat toch niet echt doen loller" maar heel veel mensen hadden puur gedoneerd vanwege haar geile lijf. Die heeft dat toen met een permban moeten bekopen maar mensen wilde geld terug enzo. Maanden lang gezeik over geweest.
Deze actie hoefde hij toch niks te doen, behalve de acceptabele naamaanvragen ff doorvoeren.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
deze rel was zo voorspelbaar als wat. Vond het nog lang duren eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o ik was niet op de hoogte dat hij geld op haalde. Maar wat een onzin reden om ermee te stoppen
dan kunnen de normale mensen aldaar wel beetje relaxed levenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik wel. Ik wil eigenlijk alleen terroristen redden.
die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:41 schreef zeer het volgende:
[..]
zij liet zich ook anaal palen op d'r vakantie in Griekenland door een onbekende toch
vorige actie ook niet hoor. She kwam daar mee toen de actie al begonnen was die had ook niks met Danny afgesproken.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze actie hoefde hij toch niks te doen, behalve de acceptabele naamaanvragen ff doorvoeren.
Pff iets met koeien en sloot dit...quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
whut wat een kuthoerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden toen een ban dus die wisten dit niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff iets met koeien en sloot dit...
Er wordt toch naar gevraagd joh dwerg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff iets met koeien en sloot dit...
geen idee meer. Beetje serious request achtig goed doel volgens mij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
whut wat een kuthoer![]()
waarom werd er geld opgehaald?
is echt 2005 of zo geweest volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sommige mensen hadden toen een ban dus die wisten dit niet.
Bedankt mozy
Ok Gregor.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er wordt toch naar gevraagd joh dwerg.
hornyquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:45 schreef zeer het volgende:
[..]
heb daar echt menig maal op gefapt als de geile tiener die ik toen was
serieus? nee toch? heb haar wel eens zien posten volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:47 schreef zeer het volgende:
[..]
is echt 2005 of zo geweest volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |