zo iets bereiken en dan nog steeds de bevestiging van iemand zoals jij zoekenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
Deense vrouw valt 54 kilo af door truc met theelepel
De Deense Mathilde Broberg (21) woog een paar jaar geleden nog 120 kilo. Toen ze vanwege haar gewicht geweigerd werd in een attractie van een pretpark, besloot ze het roer om te gooien. Door een simpel trucje viel ze ruim 50 kilo af.
https://www.instagram.com/mathildehbroberg/
Die Instagramquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
De Deense Mathilde Broberg (21) woog een paar jaar geleden nog 120 kilo. Toen ze vanwege haar gewicht geweigerd werd in een attractie van een pretpark, besloot ze het roer om te gooien. Door een simpel trucje viel ze ruim 50 kilo af.
Nu maar hopen dat braddie bij Slagharen wordt geweigerdquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:57 schreef Montelly het volgende:
Sooww
[ afbeelding ]
Ik heb zeer veel respect voor farmers hoor maar dit was van een loonwerkersbedrijfquote:Op vrijdag 13 januari 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
farmers feed the world no farmers no food
loonwerker zijn slimme boerenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zeer veel respect voor farmers hoor maar dit was van een loonwerkersbedrijf
En dit jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die Instagramwat origineel weer zeg. Alle clichés worden opgehoest. Afknapper.
ze kunnen al hun kosten doorberekenen, hebben geen zwaar kapitaal als land en hebben niet het risico van een mislukte oogst en zijn on top of that all ook nog eens niet effected door de marktprijzen van het productquote:
40-45 meter?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TIENTALLEN meters sneeuw hier.
als je het tweede boek op de derde rij naar boven schuift, gaat ie openquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey jij daar, kom eens uit de kast.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je het tweede boek op de derde rij naar boven schuift, gaat ie open
Ja was zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
zwaaaaaar genoten van de 4045 rel
ja toen ik die lijst zag van gewijzigde usernames wist ik al genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De rel waarvan je wist dat die zou komen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja toen ik die lijst zag van gewijzigde usernames wist ik al genoeg
en danny reageerde maar een heel klein beetje overtrokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Al die ophef ook om helemaal niets.
wat heb ik gemist?:0quote:Op vrijdag 13 januari 2017 08:23 schreef NoelGallagher het volgende:
zwaaaaaar genoten van de 4045 rel
Caland had zijn username voor 30 eu laten veranderen in 4045, en in combinatie met z'n ui ( anne en een boekenkast) waren sommige (lees 2 ) mensen op hun teentjes getrapt en danny kwam in de vbl sc dat het ontzettend triest was en dat danny nu helemaal stopt met dat soort acties blablablaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |