Zetten ze een keer genoeg materieel in, is het weer niet goed. Altijd maar weer klagen die Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
In de categorie lichtelijk overdreven: er zit vanmiddag een VIRM-IV in de stoptrein Leeuwarden - Meppel
In de strijd tegen cybercrime, terrorisme en kinderporno is het afschaffen van papieren treinkaartjes een logische volgende stap.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 15:28 schreef ReisT het volgende:
Dat staat er niet? Duitsland gaat een landelijke chipkaart invoeren.
Dat is natuurlijk wel een goed idee.
Er wordt (nog) niet gerept over afschaffen van papieren kaartjes. Wat ook nergens voor nodig is.
Zijn we kampioenen in. Klagen we niet, dan is er iets goed misquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:34 schreef greavy het volgende:
[..]
Zetten ze een keer genoeg materieel in, is het weer niet goed. Altijd maar weer klagen die Nederlanders.
Moet je niet naar Deventer?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Omg Amsterdam - Apeldoorn non-stop met de Pimpel
Hij zegt niet dat hij naar Apeldoorn gaat, alleen dat de pimpel niet stopt tussen Amsterdam en Apeldoorn?quote:
precies. Waarom mag Joost weten trouwens.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat hij naar Apeldoorn gaat, alleen dat de pimpel niet stopt tussen Amsterdam en Apeldoorn?
Heb es Emmen-Zwolle in een VIRM (volgens mij zesje maar dat weet ik niet zeker) meegemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2017 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
In de categorie lichtelijk overdreven: er zit vanmiddag een VIRM-IV in de stoptrein Leeuwarden - Meppel
Paar maanden terug nog een VIRM gespot in de 7500 (sprinter Arnhem - EdeWageningen) !quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb es Emmen-Zwolle in een VIRM (volgens mij zesje maar dat weet ik niet zeker) meegemaakt
Volgens mij is het om de trein als binnenlandse trein te ontlasten, omdat het in de spits is. De trein stopt onderweg gewoon, maar om de forensen uit Hilversum en Amersfoort te weren staat het niet op de borden.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. Waarom mag Joost weten trouwens.
Beter voortrein. Al de binnenlandse reizigers wegvegen zodat die trein rustiger blijft.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Natreinen zijn echt een gigantisch slecht idee voor internationale treinen. Binnenlands: goed idee, meenemen wat je mee kan nemen en daarna de rest even met de bezemwagen meenemen.
Dat denk ik ook wel eens. Dinsdag moest ik met de trein vanaf Eindhoven nadat net een grote verstoring was geweest, drukke trein dus. Vooraan stonden mensen massaal in gangpad en deuropening, bij sommige openingen kōn je zelfs niet eens meer instappen. Achteraan waren nog complete coupes vrij.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, men denkt zeker dat reizigers achterlijk zijn.
Ja dat zeg k tochquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Beter voortrein. Al de binnenlandse reizigers wegvegen zodat die trein rustiger blijft.
Forens die dit trucje ook doorkrijgt stapt straks weer massaal in die Pimpel
'alvast'?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Dan kan alvast door de spooraanpassing
Het staat niet in de reisplanner, dat helptquote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, men denkt zeker dat reizigers achterlijk zijn.
Mwah, soms is in dat kader de NS ook achterlijk. Met de kerst: de trein Hengelo richting Den Haag compleet zitvol. Niet omdat het zo waanzinnig druk was, maar omdat NS het vertikt om ook maar iets meer dan het minimale in te zetten. Met een solo ICM3 dus richting het westen. Vervolgens in Deventer dan toch een extra stelletje erbij. Maar dat helder communiceren op de treinaanwijzers en zulks, nah. Stappen dus alsnog mensen in het volle treinstel. En zo vertrek je alsnog met staanplaatsen over de Veluwe. Gelukkig had ik in Hengelo nog net een zitplek bemachtigd. Maar toch.. /quote:Op vrijdag 13 januari 2017 17:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel eens. Dinsdag moest ik met de trein vanaf Eindhoven nadat net een grote verstoring was geweest, drukke trein dus. Vooraan stonden mensen massaal in gangpad en deuropening, bij sommige openingen kōn je zelfs niet eens meer instappen. Achteraan waren nog complete coupes vrij.
Definieer "soms".quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Mwah, soms is in dat kader de NS ook achterlijk. [..rant..]
Flink verbeterpunt is dat ja, in de cijfers klopt het maar in de praktijk natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Mwah, soms is in dat kader de NS ook achterlijk. Met de kerst: de trein Hengelo richting Den Haag compleet zitvol. Niet omdat het zo waanzinnig druk was, maar omdat NS het vertikt om ook maar iets meer dan het minimale in te zetten. Met een solo ICM3 dus richting het westen. Vervolgens in Deventer dan toch een extra stelletje erbij. Maar dat helder communiceren op de treinaanwijzers en zulks, nah. Stappen dus alsnog mensen in het volle treinstel. En zo vertrek je alsnog met staanplaatsen over de Veluwe. Gelukkig had ik in Hengelo nog net een zitplek bemachtigd. Maar toch.. /
Het resultaat van 15 jaar roodhemden. "Om u nog beter van dienst te kunnen zijn". Tsja, verlos die mensen maar uit hun lijden, want inmiddels is echt IEDEREEN klaar met ze.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 18:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Flink verbeterpunt is dat ja, in de cijfers klopt het maar in de praktijk natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |