kkkkkaaannnn u iiiieetsss vooorrr mij beteeekenen of misscchien uuuuuuuuuuuhh ikk iets voorrrr uuquote:
Ik heb gebeld en zei dat ik zin had in een naakte Noord-Hollandse man die wel de top der top is van het Noord-Hollandse dartenquote:
Lijkt me ook het beste voor hem, al heeft hij prima PDC-potentiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:12 schreef Grifte het volgende:
Zie Noppert het liefst nog een jaar blijven.
J Dekker = Tong80 hoor die slisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kunnen wij Mr. Coatgod niet sponsoren? Viesdik.nl op z'n truitje?
Na zo'n baggerjaar nog durven bedelen om sponsors. Schaamteloos.quote:
JanGenot. Denkt dat de sponsor graag in beeld wil komen in de RTL studio. Nee lul, op het podium en niet dat je weer uitgeschakeld bent. Genot.quote:
RTL kan hem sponsoren, Scholten had ook ooit RTL5 flights.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JanGenot. Denkt dat de sponsor graag in beeld wil komen in de RTL studio. Nee lul, op het podium en niet dat je weer uitgeschakeld bent. Genot.
Als je als bedrijf zijnde zo'n persoon sponsort, dan denken de kijkers dat je een bedrijf bent die mensen met down in dienst heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JanGenot. Denkt dat de sponsor graag in beeld wil komen in de RTL studio. Nee lul, op het podium en niet dat je weer uitgeschakeld bent. Genot.
Misschien kan Caland Jan Dekker wat geld geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die gast destijds aan tafel die Sebastiaan ofzo? Sprekend J Dekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Jan lijkt me een uitstekende kandidaat voor de Kantineheld bij VI.
Robson had dat ook met GarryGenot. Maar dat was gewoon een smerig betje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
Veenstra heeft het lastig tegen een vriendje
Dat is in zijn rol als louche tweedehands autoverkoper.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
prima icoontje ook bij zijn kanaal
Als bedrijf / bedrijf zijndequote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:15 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Als je als bedrijf zijnde zo'n persoon sponsort, dan denken de kijkers dat je een bedrijf bent die mensen met down in dienst heeft.
Magere hitlergroet.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is lijkenkistdrager?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beslist.nl op z'n truitje zou wel hilarisch zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die gast destijds aan tafel die Sebastiaan ofzo? Sprekend J Dekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |