Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kan, maar vorige maand las ik dat hij dacht aan een overstap.
Aha ik dacht aan mvg.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Michael 'Smiss' Smith zal zijn zoon toch wel zijn?
kkkkkaaannnn u iiiieetsss vooorrr mij beteeekenen of misscchien uuuuuuuuuuuhh ikk iets voorrrr uuquote:
Ik heb gebeld en zei dat ik zin had in een naakte Noord-Hollandse man die wel de top der top is van het Noord-Hollandse dartenquote:
Lijkt me ook het beste voor hem, al heeft hij prima PDC-potentiequote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:12 schreef Grifte het volgende:
Zie Noppert het liefst nog een jaar blijven.
J Dekker = Tong80 hoor die slisquote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kunnen wij Mr. Coatgod niet sponsoren? Viesdik.nl op z'n truitje?
Na zo'n baggerjaar nog durven bedelen om sponsors. Schaamteloos.quote:
JanGenot. Denkt dat de sponsor graag in beeld wil komen in de RTL studio. Nee lul, op het podium en niet dat je weer uitgeschakeld bent. Genot.quote:
RTL kan hem sponsoren, Scholten had ook ooit RTL5 flights.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 00:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
JanGenot. Denkt dat de sponsor graag in beeld wil komen in de RTL studio. Nee lul, op het podium en niet dat je weer uitgeschakeld bent. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |