Een Pyreneese wat?!quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad, een was zo mak als een schaap maar de andere had dat typische dominante Pyreneese Berghond karakter, als die hond niet 6-8 uur door de bossen heen had kunnen zwerven werd hij onrustig en ongelukkig
En dan schuift het midden in de nacht naar beneden en zit je rechtop in bedquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ohja dat had ik op mijn meisjeskamer ook.
Dat is nooit gebeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan schuift het midden in de nacht naar beneden en zit je rechtop in bed
Dat had ik vorige weekquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan schuift het midden in de nacht naar beneden en zit je rechtop in bed
Lijkt wel op een labradorquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Pyrenees
Alleen zowat de helft groter en zwaarder en een karakter 180 graden omgedraaid ten opzichte van een Labrador, pittige jongensquote:
je zit ook gewoon echt op een zolderkamerquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
je zit ook gewoon echt op een zolderkamer
Nee schuin dak begint vroegquote:Op donderdag 12 januari 2017 23:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
je zit ook gewoon echt op een zolderkamer
Hier ligt niets.quote:Op donderdag 12 januari 2017 23:59 schreef DrMarten het volgende:
Als het zo blijft sneeuwen als het nu doet dan geloof ik die 10 cm wel. En meer ook. Aardif wit hier inmiddels.
Zeker wel 10cm hierquote:Op vrijdag 13 januari 2017 06:57 schreef Kreator het volgende:
Morge. Volgens mij ligt er 5 tot 10cm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |