Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan nog wel even doorgaan hoor![]()
Niet dat ik iets tegen die kleding heb, maar wel dat het opeens dit jaar stijl X moet zijn en volgend jaar weer stijl Y.. Mensen die daaraan meedoen denken wat mij betreft veel meer aan hoe andere over ze denken dat wat ze zelf mooi/fijn vinden..
Herkenbaar van vroeger welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar in die xxl kleding die ze draagt, lijkt ze dikker dan in gewoon n mooi strak shirtje.
En ik vind t gewoon zonde, want ze is echt heel mooi
en dat helpt t niet dat haar beste vriendin op dit moment modellenwerk doet natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar van vroeger welIk droeg ook alleen maar wijde broeken en shirts, ookal stond strakke kleding echt wel prima. Onzekerheid is zo killing in de puberteit
Tja. Kwestie van d'r draai vinden. En wacht maar tot ze een vriendje krijgt, die haar adoreert. Dan verandert dat misschien ook welquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar in die xxl kleding die ze draagt, lijkt ze dikker dan in gewoon n mooi strak shirtje.
En ik vind t gewoon zonde, want ze is echt heel mooi
ik ben n beetje bang voor als ze straks n vriendje krijgtquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja. Kwestie van d'r draai vinden. En wacht maar tot ze een vriendje krijgt, die haar adoreert. Dan verandert dat misschien ook wel![]()
Ruziequote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben n beetje bang voor als ze straks n vriendje krijgt
Volgens mij gaat dat net als met mij toen. Verkeerde jongen en constant ruzie![]()
maar dan moet ik die broek, topjes, nieuwe schoenen etv gaan kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:06 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zou een skinny met hoge taille dan niet toch iets zijn voor je garderobe? Lijkt me sowieso wel comfortabel om af en toe gewoon een broek en sneakers aan te trekken.
Iedereen kreeg er een heuploos figuur van.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:39 schreef Samzz het volgende:
Blij dat de hogere taillebroeken weer in zijn. Die heupmodellen werd ik gallisch van.
Iedereen die eruit ziet als ik wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen kreeg er een heuploos figuur van.
Bijna weekend. Nog een halve dag training...
Nou, ook als je 40kg weegt en een te kleine strakke broek aan trekt lijk je dik en heuploos.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen die eruit ziet als ik wel ja.
je moet ook gewoon n broek in de goede maat kopenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ook als je 40kg weegt en een te kleine strakke broek aan trekt lijk je dik en heuploos.
Ik heb dit probleem zelf niet. Ik koop nooit broeken die in de mode zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet ook gewoon n broek in de goede maat kopen
ik heb dit probleem ook niet, ik kan niks aantrekken waarin ik heuploos lijkquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb dit probleem zelf niet. Ik koop nooit broeken die in de mode zijn..
Dat ligt niet aan de broek maar aan de draagsterquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, ook als je 40kg weegt en een te kleine strakke broek aan trekt lijk je dik en heuploos.
Opaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |