Met teckels heb ik dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me too. Nooit meer een ander ras dan een Weim en een teckel
.

Ook heel leuk als ie dan weer mee naar huis gaat of als ik naar huis ga zonder hond
 Ook heel leuk als ie dan weer mee naar huis gaat of als ik naar huis ga zonder hond   

Ja ik wel. En die twee zijn zo leuk samenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met teckels heb ik dan weer helemaal niks
 .
. .
.

Opvoedkundig deel wel ja. Maar de kleine schedels en puiloogjes zijn erfelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat de baasjes dat deden

Zijn redelijk okay. Vlinderhondjes volgens mij ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Tibetaanse terriërs dan? Schapendoesjes?

Owcharka is van datzelfde kaliberquote:
 , zwaar moeilijk karakter. En dan zijn er mensen die dat soort honden in NL houden.
, zwaar moeilijk karakter. En dan zijn er mensen die dat soort honden in NL houden.

quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wilde net de mastiff posten
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
 !
!

Ik vind 't geweldige honden, maar je moet 't maar kunnenquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Owcharka is van datzelfde kaliber. En dan zijn er mensen die dat soort honden in NL houden.

Ik had een leraar op de middelbare school, die had een Tibetaanse Mastiff. Wat een geweldig mooi beest was datquote:Op donderdag 12 januari 2017 22:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |