Ik zit hier niet voor Chai hoorquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij?
Voor de rest zie ik je nooit hier posten
Maar goed ooit vind je een meid die je wilt
Ik snap die combinatie in die zooi ook niet.quote:
10 FOK!streetcredsquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had vanavond tot doel wicky in een psychose te krijgen
wat heb ik nu unlocked?
Dude, je bent 70 ga dammen ofzo met je opa vriendenquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat heb ik nu unlocked?
Ik vind menthol sigaretten ook goor. Net als roken na het tanden poetsen (snap ik sowieso niet maar goed). Iew.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik snap die combinatie in die zooi ook niet.
Als je zo doorgaat nog een brandje denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wat heb ik nu unlocked?
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zover als dat laatste kan ik niet gaan. Zelfs stoned ben ik nog steeds geen extreme eter maar ik kan dan wel wat meer op ja.
Helder licht ben je ook.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat een avontuur. Gaan jullie ook weleens naar de bieb?quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Licht er wel aan in wat voor vibe ik zit. Als ik zit te chillen achter de computer vreet ik stoned bijna niks maar als ik met vrienden ergens zit dan zit ik nonstop te schransen en te zuipen.
godverdomme, ik dacht dat je gisteren gemeend moest lachen om mijn grappen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:10 schreef Catkiller het volgende:
Jongens ik kom hier gewoon om te trollen hoor, dus als ik zeg dat je mag hopen dat ik je niet tegen kom de komende weken dan is dat allemaal nep ook, ben helemaal niet boos, ik gewoon een act.
Steek hem maar in hoinkquote:
Pijnlijk man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mozy is opperkneus, verder niet mee eens.
bijj een sushi tent is het helemaal ergquote:
Oh ik heb dat andersom.quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ook al is het een kneusje, als hij een punt heeft dan heeft hij een punt.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2017 21:11 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik hoor dus net dat ik weg moet, jullie moeten mij niet.ja ik las het, stommersdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ga lkkr ghb lurken ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2017 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
smerige junks hier ook. En nog denken dat het stoer is ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |