Vind die regel zo gaar he. Juist daarboven moet je huurtoeslag krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet een eigen voordeur hebben. Bovendien mag de woning niet meer kosten dan 712 euro p/m (want dat is vrije-sector markt) en nog meer van dat soort regeltjes. Maar je moet je ook ingeschreven hebben op dat adres. En sommige verhuurders vinden dat een probleem.
ja, jaren 90quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:03 schreef LA_niner het volgende:
Heeft iemand hier wel eens zwart gehuurd?
Inderdaad. Alsof het geld aan de bomen groeit wanneer je in de vrije sector huurt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind die regel zo gaar he. Juist daarboven moet je huurtoeslag krijgen.
dan koop je toch, krijg je ook subsidie van de staatquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof het geld aan de bomen groeit wanneer je in de vrije sector huurt.
Ze pesten mij wch, ik weet eindelijk hoe je je voelt.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
behalve behalve WCH die verdraait alle quotes, zo vals is hij
ligt er aan ga je naar de poolgebieden?quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:04 schreef supersof het volgende:
Zou ik straks weg kunnen op de fiets en pas rond elf uur half twaalf terug kunnen naar huis zonder last te hebben van een zogenaamde sneeuwstorm waar ze het al dagen over hebben?
Oftewel, zou de storm nog komen of wat
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
WCH is zo'n leuke en lieve man, zou mijn dochter uithuwelijken aan hem
Geld zat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof het geld aan de bomen groeit wanneer je in de vrije sector huurt.
nee naar de sporthal 20 minuten verderopquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ligt er aan ga je naar de poolgebieden?
planeconomie is nog altijd het beste gebleken jammer dat het nooit genoeg is voor sommige mensenquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
compleet verrot systeem hier in NL
nee neem een schuld, we geven je compensatie
dat komt goedquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee naar de sporthal 20 minuten verderop
heb er een jaar of 4 gewoond en ik kreeg gezeik maar terecht, tijdens een feestje was er graffiti in de hal (trappenhuis) gespoten en een deur ingetrapt en precies die week kwam hij langsquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:06 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Voor hoelang? Hebben jij of de verhuurder er gezeur mee gehad?
Heb planeconomie ooit als vak gehad. Ongelofelijk saai.quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:06 schreef zeer het volgende:
[..]
planeconomie is nog altijd het beste gebleken jammer dat het nooit genoeg is voor sommige mensen
Gewoon gaanquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee naar de sporthal 20 minuten verderop
ik weet niet, op stage had iedereen het over een sneeuwstorm vanavond en vannachtquote:
flink stoerquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb er een jaar of 4 gewoond en ik kreeg gezeik maar terecht, tijdens een feestje was er graffiti in de hal (trappenhuis) gespoten en een deur ingetrapt en precies die week kwam hij langs
quote:Op donderdag 12 januari 2017 19:07 schreef TARDIS. het volgende:
ik hou van jou WCH, wil ontmaagd worden door je
Beidequote:Op donderdag 12 januari 2017 18:55 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Zou fijn zijn man. Woon je zelf in Amsterdam?
Strenger controleren op zwarte verhuur aan studenten of op illegale Airbnb-verhuur?
ik leef Marxquote:Op donderdag 12 januari 2017 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb planeconomie ooit als vak gehad. Ongelofelijk saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |