Amsterdam?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:30 schreef LA_niner het volgende:
toen ik nog geen eigen woning had en ging zoeken voor een appartement in Amsterdam viel me op dat veel verhuurders expliciet zeiden dat er geen huurtoeslag mogelijk is, is dat allemaal zwarte verhuur?
Hoe vaak komt zwarte verhuur überhaupt voor? Lijkt me lucratief.
O zo, maar indien je niet ingeschreven mag staan op dat adres huur je toch zwart?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet een eigen voordeur hebben. Bovendien mag de woning niet meer kosten dan 712 euro p/m (want dat is vrije-sector markt) en nog meer van dat soort regeltjes. Maar je moet je ook ingeschreven hebben op dat adres. En sommige verhuurders vinden dat een probleem.
Dat klopt. Want op papier wonen er andere mensen/hoeveelheid mensen in dat huis dan werkelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef LA_niner het volgende:
[..]
O zo, maar indien je niet ingeschreven mag staan op dat adres huur je toch zwart?
plus dat de bezitter recht houdt op renteaftrek, ik heb jaren twee huizen gehad, 1 in de verhuur, maar ik deed het legaal, dan valt het tweede huis in box drie, echt een gedoequote:Op donderdag 12 januari 2017 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat klopt. Want op papier wonen er andere mensen/hoeveelheid mensen in dat huis dan werkelijk.
Weet je hoe groot de kans ongeveer is dat iemand wordt gepakt?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Amsterdam?
Dat zit vol ermee. Lucratief businessje als je niet wordt gepakt
Zelfde met Airbnb maar daar zit 5x meer geld in
Maar dat is iets dat dus toch op grote schaal gebeurd als ik dat goed begrijp?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat klopt. Want op papier wonen er andere mensen/hoeveelheid mensen in dat huis dan werkelijk.
Ik denk dat dat nog steeds veel gebeurt ja.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:47 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Maar dat is iets dat dus toch op grote schaal gebeurd als ik dat goed begrijp?
Niels?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:43 schreef Mozy het volgende:
Ik weet dat als je studentenkamers wil verhuren in Utrecht dat je de brandweer elk jaar alles moet laten controleren. Je moet vuurvertragende deuren en muren gebruiken en dat soort ongein, bovendien een x aantal badkamers per zoveel inwoners. Mijn huisbaas had het ooit over dat het omtoveren van een koophuis naar het studentenhuis waar ik nu woon toch al gauw 150 euro p/m2 is. Klink veel maar het betaalt zich natuurlijk binnen een paar jaar terug. Niet elke verhuurder heeft zin in al die ongein.
Ik heb geen idee, maat van me doet het idd in het centrum, ik kan het wel navragen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:46 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Weet je hoe groot de kans ongeveer is dat iemand wordt gepakt?
Airbnb is alleen lucratief in centrum toch?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoink wil mij niet in mijn reet neuken, zal ik huilen?
Ga me er wat meer over inlezen, in dat geval koop ik liever een appartement in Amsterdam vanwege hogere huurprijzen en studentenpopulatie alhoewel ik me afvraag hoe betrouwbaar studenten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog steeds veel gebeurt ja.
Zou fijn zijn man. Woon je zelf in Amsterdam?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maat van me doet het idd in het centrum, ik kan het wel navragen.
Ik weet wel dat ze er steeds strenger op controleren en als een buurman iets vermoedt en hij een NSB'er is, je de pineut bent
Quotes vertellen altijd de waarheid.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou zeg dat zei ik helemaal niet. Je verandert het gewoon.
behalve behalve WCH die verdraait alle quotes, zo vals is hijquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Quotes vertellen altijd de waarheid.
ja en hij edit ze ook nogquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
behalve behalve WCH die verdraait alle quotes, zo vals is hij
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet waar WCH is echt gaaf, ik wou dat ik hem was
Dat sowieso, hele aardige man.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien hoeft hij het niet en is hij blij dat hij goed kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |