hahahahaha kysquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha die noel heeft weer stront in z'n ogen hoor
ik heb het wel gedaan, zou het ook doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu een TR ga zetten vanwege je intentie of het laat omdat je het niet hebt gedaan.
doe maar trquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik nu een TR ga zetten vanwege je intentie of het laat omdat je het niet hebt gedaan.
Ben je naar seaworld geweest barbaarquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Die overleden orka in seaworld he, die heb ik nog live gezien
nee ozb maar huur, ik was in de warquote:
Ik was 5 laat mequote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je naar seaworld geweest barbaar
nou bijzonder zeg had je mij net zo goed kunnen bezoeken op een vrijdagavond in badquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja planning was ook wel om geen overhaaste beslissingen te nemen hoor. Ik zit op het moment nog prima op mijn kamer en moet daar niet uit ofzo. Marktplaats had ik nog niet echt aan gedacht. Is je woning van een bedrijf of van een particulier?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jeetje. Duur man. Ik wil je toch wel met klem aanraden rustig rond te kijken en zelfs op Marktplaats. Zit in de stad, tien minuten treinen van Utrecht, 850 ex. 130m2. Gigantisch slaapkamer, grote woonkamer, groot dakterras.
Blackfish ooit gezien?quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:20 schreef NoelGallagher het volgende:
De onzekerheid druipt van deze post af.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:21 schreef Crip het volgende:
[..]
nou bijzonder zeg had je mij net zo goed kunnen bezoeken op een vrijdagavond in bad
dan weet je ook eens watquote:
Particulier, maar moet wel zeggen dat hij denk ik niet echt een realistisch beeld van geld heeft. Hij had veel meer kunnen vragen.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja planning was ook wel om geen overhaaste beslissingen te nemen hoor. Ik zit op het moment nog prima op mijn kamer en moet daar niet uit ofzo. Marktplaats had ik nog niet echt aan gedacht. Is je woning van een bedrijf of van een particulier?
quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
De onzekerheid druipt van deze post af.
Misschien hoeft hij het niet en is hij blij dat hij goed kan doenquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Particulier, maar moet wel zeggen dat hij denk ik niet echt een realistisch beeld van geld heeft. Hij had veel meer kunnen vragen.
Hij heeft gewoon overal verborgen cam's geplaatstquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Particulier, maar moet wel zeggen dat hij denk ik niet echt een realistisch beeld van geld heeft. Hij had veel meer kunnen vragen.
Helaas niet maar ik weet nog wel dat ie een bommetje deed. Was zeiknatquote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Vermoorde hij toevallig toen ook net zijn trainer?
in harderwijk hebben ze zelfs een orka vd shows gehadquote:
Vond hem nogal intens.quote:Op donderdag 12 januari 2017 18:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja en godverdomme wat een goeie docu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |