het scherm op de Switch is slechts 720p, dus het is zelfs nadelig om in 1080p te laten draaien in portable mode. Je kan dus niet zeggen dat hij slechter is op basis van downscaling.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
dus mario kart 8 deluxe runt lager dan mario kart 8????
Die komt er niet. Had je Federation Force maar moeten kopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:52 schreef Evertjan het volgende:
Is er iets bekend gemaakt over een Metroid game op de Switch??
ik heb het dan ook niet over portable modequote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
het scherm op de Switch is slechts 720p, dus het is zelfs nadelig om in 1080p te laten draaien in portable mode. Je kan dus niet zeggen dat hij slechter is op basis van downscaling.
Portable is de enige mode als sociale bloem.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over portable mode
Als je nog een tweedehandsje zoekt, ik heb er nog wel 1 die stof staat te happen. Een XL modelletje.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 12:19 schreef ems. het volgende:
Ik was op zoek naar een handheld omdat ik binnenkort voor langere tijd naar het buitenland ga maar ik denk toch echt dat het de 3DS gaat wordenIk vind die switch op geen enkele manier aantrekkelijk, eigenlijk.
Misschien wel even wachten tot die switch er is. Misschien is 3DS dan meteen goedkoper.
Ziet er kut uit, de rest ziet er daarentegen prima uitquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:27 schreef Bananenpap het volgende:
Even eerlijk, vinden jullie dat eerste gedeelte in die stad er goed uit zien? Het doet mij echt denken aan Sonic 2006....
En hoe kom je er bij dat Mario Kart op slechtere specs loopt? 900p sloeg op Zelda.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over portable mode
Ik had niet goed gelezenquote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe kom je er bij dat Mario Kart op slechtere specs loopt? 900p sloeg op Zelda.
Tailfox kan niet begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En hoe kom je er bij dat Mario Kart op slechtere specs loopt? 900p sloeg op Zelda.
Xenoblade en Splatoon zijn nieuw. Just Dance ook. 12 Switch en Armsteun ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 13:36 schreef gniffie het volgende:
_!
Wachten op de E3 dan maar. Er zouden tal van games komen dit jaar, DE reden dat de switch werd uitgesteld, maar vooralsnog is het alleen een nieuwe mario eind van het jaar. De rest ports en remasters
Waar zijn de handheld games? Third parties? Voice chat komt de tweede helft 2017? Alsof we dat moeten geloven, zie Sony.
Echt bizar hoe negatief jij bentquote:Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de launch beter van de zomer hadden gedaan zodat Mario en Splatoon2 ook meteen beschikbaar waren. Launchgames zijn nu wel erg karig en ze hebben nu maar 1,5 maand om dat ding te promoten willen ze een succesvolle launch hebben. Deze launch is eigenlijk alleen geschikt voor de echte Nintendo-fans en daar halen ze geen succesvolle sales mee vrees ik.
Desondanks heb ik 'm gereserveerd. Normaal koop ik nooit een console op dag 1, maar ik wacht al zo lang met smart op Zelda dat ik mij eigenlijk wel verplicht voel. Los van de fantastische trailer van Zelda vond ik de persconferentie een beetje tegenvallen. Heel veel oninteressante titels zoals arms en 1,2, switch die misschien leuk zijn om een halfuurtje te spelen.
Weet ook niet zo goed wat ik van de nieuwe Mario moet vinden. Het voelt raar om hem in zo'n stad te zien rennen. (ik vond de stad namelijk niet zo mooi gemaakt) de andere werelden vond ik wel mooi. Lijkt vooral een combinatie van Galaxy en 3D world te zijn, ben benieuwd hoe dit verder loopt.
Splatoon2 is niet echt mijn game, maar ik vind het wel positief dat er een nieuw deel komt. Nintendo mag best wat meer doen met nieuwe franchises. Ik was bang dat het om een port zou gaan van de Wii U en naast Mario Kart 8 heel veel portmeuk zou uitkomen, maar dat valt gelukkig mee. Skyrim en andere third party games zijn leuk, maar ik denk dat niemand hier een switch voor gaat kopen.
Ik voorspel dat dit niet de succesvolle comeback van Nintendo gaat worden waar iedereen op hoopt. Daar is het allemaal iets te karig voor. Tenzij de E3 nog vol met verrassingen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |