abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168098262
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dan klagen dat je games niet verkopen op een Nintendo console :')
Fixed als het om capcom gaat
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_168098270
Al is RE7 echt wel bizar fijn. Zeker met VR. Maar voor de rest heeft capcom al tijden een probleem. Dat gaat dit echt niet verbeteren. Gieb Mega Man Switch!
pi_168098508
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:06 schreef 2dope het volgende:
Het is eigenlijk ook gewoon een ordinaire reskin van (Super) Street Fighter 2 / HD Remix.
Het ziet er in ieder geval stukken beter uit dan die afschuwelijke HD Remix. Het enige dat ik overigens wil in een nieuwe Street Fighter II is dat je de snelheid weer op tien sterren kan zetten.
pi_168098741
Waarom zijn die joycon niet symetrisch. Player twee heeft een joystick in het midden.
Arms lijkt mij wel heel leuk.
Hoe zit het met backwards compalaty?

Ik zie een hermaak van mario kart 8 krijg ik korting omdat ik 8 al heb?
pi_168098778
Korte samenvatting van de presentatie:

• Het is meteen duidelijk waarom Nintendo de voorkeur geeft aan Directs
• Slechts twee launch titels
• De nieuwe Mario draait op Unreal Engine 4
• De 3rd parties hebben hun dev kits blijkbaar vorige week pas gekregen
pi_168098799
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:42 schreef tailfox het volgende:

Ik zie een hermaak van mario kart 8 krijg ik korting omdat ik 8 al heb?
Nee. Hoe moeten ze dat detecteren? Je kunt er geen cd in doen of zo :) Je krijgt korting door je oude te verkopen en met dat geld de Switch-versie te kopen :+
  Eindredactie Games vrijdag 13 januari 2017 @ 10:47:53 #257
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_168098817
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee. Hoe moeten ze dat detecteren? Je kunt er geen cd in doen of zo :) Je krijgt korting door je oude te verkopen en met dat geld de Switch-versie te kopen :+
als je hem online gekocht hebt, dan hangt ie aan je account :9
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_168098833
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

gelinkt aan account idunno.

Ben blij dat ze afgaan van die kut cds.

Jammer dat er geen smash 4 deluxe komt als launch had ik mijn wiiu meteen verkocht
pi_168098896
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 09:39 schreef Aether het volgende:
akirareiko twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 08:12:02 Nintendo rep told me Zelda runs at 900p while in dock mode, and 720p while in portable mode, looks gorgeous on potable mode. reageer retweet
akirareiko twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 07:58:58 Ok, I have to say I'm super surprised about the quality of the Nintendo Switch screen. Zelda looks incredible. And… https://t.co/j48yY49US8 reageer retweet
SplatoonSwitch twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 06:18:17 MARIO KART 8 DELUXE TRAILER FEATURING SPLATOON CHARACTERS AND BATTLE MAP HOLY CRAP #RT https://t.co/I0vweTERS0 reageer retweet
dus mario kart 8 deluxe runt lager dan mario kart 8????
pi_168099232
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

dus mario kart 8 deluxe runt lager dan mario kart 8????
Dat haal je uit dat Zelda op 900p draait?
pi_168099427
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dat haal je uit dat Zelda op 900p draait?
mario kart is 1080p 60fps
pi_168099562
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:18 schreef tailfox het volgende:

[..]

mario kart is 1080p 60fps
Ja, wat heeft dat met de gekozen resolutie van Zelda te maken? Dat is een open-wereld zonder laadtijden, Mario kart niet bepaald :P
pi_168099614
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:23 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, wat heeft dat met de gekozen resolutie van Zelda te maken? Dat is een open-wereld zonder laadtijden, Mario kart niet bepaald :P
oke dat is waar
pi_168099854
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de launch beter van de zomer hadden gedaan zodat Mario en Splatoon2 ook meteen beschikbaar waren. Launchgames zijn nu wel erg karig en ze hebben nu maar 1,5 maand om dat ding te promoten willen ze een succesvolle launch hebben. Deze launch is eigenlijk alleen geschikt voor de echte Nintendo-fans en daar halen ze geen succesvolle sales mee vrees ik.

Desondanks heb ik 'm gereserveerd. Normaal koop ik nooit een console op dag 1, maar ik wacht al zo lang met smart op Zelda dat ik mij eigenlijk wel verplicht voel. Los van de fantastische trailer van Zelda vond ik de persconferentie een beetje tegenvallen. Heel veel oninteressante titels zoals arms en 1,2, switch die misschien leuk zijn om een halfuurtje te spelen.

Weet ook niet zo goed wat ik van de nieuwe Mario moet vinden. Het voelt raar om hem in zo'n stad te zien rennen. (ik vond de stad namelijk niet zo mooi gemaakt) de andere werelden vond ik wel mooi. Lijkt vooral een combinatie van Galaxy en 3D world te zijn, ben benieuwd hoe dit verder loopt.

Splatoon2 is niet echt mijn game, maar ik vind het wel positief dat er een nieuw deel komt. Nintendo mag best wat meer doen met nieuwe franchises. Ik was bang dat het om een port zou gaan van de Wii U en naast Mario Kart 8 heel veel portmeuk zou uitkomen, maar dat valt gelukkig mee. Skyrim en andere third party games zijn leuk, maar ik denk dat niemand hier een switch voor gaat kopen.

Ik voorspel dat dit niet de succesvolle comeback van Nintendo gaat worden waar iedereen op hoopt. Daar is het allemaal iets te karig voor. Tenzij de E3 nog vol met verrassingen komt.
pi_168099932
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef Bananenpap het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze de launch beter van de zomer hadden gedaan zodat Mario en Splatoon2 ook meteen beschikbaar waren. Launchgames zijn nu wel erg karig en ze hebben nu maar 1,5 maand om dat ding te promoten willen ze een succesvolle launch hebben. Deze launch is eigenlijk alleen geschikt voor de echte Nintendo-fans en daar halen ze geen succesvolle sales mee vrees ik.

Desondanks heb ik 'm gereserveerd. Normaal koop ik nooit een console op dag 1, maar ik wacht al zo lang met smart op Zelda dat ik mij eigenlijk wel verplicht voel. Los van de fantastische trailer van Zelda vond ik de persconferentie een beetje tegenvallen. Heel veel oninteressante titels zoals arms en 1,2, switch die misschien leuk zijn om een halfuurtje te spelen.

Weet ook niet zo goed wat ik van de nieuwe Mario moet vinden. Het voelt raar om hem in zo'n stad te zien rennen. (ik vond de stad namelijk niet zo mooi gemaakt) de andere werelden vond ik wel mooi. Lijkt vooral een combinatie van Galaxy en 3D world te zijn, ben benieuwd hoe dit verder loopt.

Splatoon2 is niet echt mijn game, maar ik vind het wel positief dat er een nieuw deel komt. Nintendo mag best wat meer doen met nieuwe franchises. Ik was bang dat het om een port zou gaan van de Wii U en naast Mario Kart 8 heel veel portmeuk zou uitkomen, maar dat valt gelukkig mee. Skyrim en andere third party games zijn leuk, maar ik denk dat niemand hier een switch voor gaat kopen.

Ik voorspel dat dit niet de succesvolle comeback van Nintendo gaat worden waar iedereen op hoopt. Daar is het allemaal iets te karig voor. Tenzij de E3 nog vol met verrassingen komt.
misschien wil nintendo eens niet compleet uitverkocht worden. Bedoel om producten te maken die niet aan te slepen te zijn heeft ook geen zin
pi_168100003
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:42 schreef tailfox het volgende:

[..]

misschien wil nintendo eens niet compleet uitverkocht worden. Bedoel om producten te maken die niet aan te slepen te zijn heeft ook geen zin
:')
Elk bedrijf wilt uitverkopen.
pi_168100039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:38 schreef Bananenpap het volgende:

Dit ding gaat stijf uitverkopen.
pi_168100085
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:45 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Elk bedrijf wilt uitverkopen.
nou nintendo is meestal day 1 alles uitverkocht (gewoon te weinig geleverd) 2 maanden later is het pas gefixt.
Daardoor daalt de hype enorm.

Nu komen dan pas games aan dus hyped die opnieuw
pi_168100099
quote:

[..]

Elke fabrikant droomt ervan uitverkocht te zijn. Dat is een luxeprobleem namelijk, beter dan met voorraden blijven zitten ;)
pi_168100194
quote:

[..]

:') :')
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:09:41 #272
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168100505
quote:

[..]

Nintendo creëert bewust schaarste bij veel releases. Dat is al jaren bekend. Laatste voorbeeld was die mini-NES. Zo'n simpel ding is makkelijk in bulk te produceren, Nintendo doet dat niet.

quote:
Even 10% bovenop de adviesprijs. Nice. :')
pi_168100585
Bij Coolblue kost hij ook 350 euro.
pi_168100586
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nintendo creëert bewust schaarste bij veel releases. Dat is al jaren bekend. Laatste voorbeeld was die mini-NES. Zo'n simpel ding is makkelijk in bulk te produceren, Nintendo doet dat niet.

[..]

Even 10% bovenop de adviesprijs. Nice. :')
Bol ¤309,99

Gelukkig bestaat de MM nog :+
SOONY
  vrijdag 13 januari 2017 @ 12:15:58 #275
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_168100602
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 12:14 schreef Bananenpap het volgende:
Bij Coolblue kost hij ook 350 euro.
Echt? Naja, neem aan dat ze het nog aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')