Galaxy leunde teveel op motion controls, had het zelfde met skyward sword.quote:Op donderdag 12 januari 2017 14:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Galaxy was niet eens een gimmicky.
Maar zoals ik de trailer zag leek de wereld wel op mario 64, ik hoop het iig.
Wat verwachten we verder?
Mario Galaxy heeft nauwelijks motion controls? Niet in mijn herinnering in ieder geval.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Galaxy leunde teveel op motion controls, had het zelfde met skyward sword.
Leuk om een keer uit te spelen en daarna eigenlijk geen zin om nog eens te spelen helaas.
Ik weet niet goed wat ik moet verwachten, maar ik hoop op een redelijk prijs a 299.
een paar leuke bundels zou niet verkeerd zijn, en een nieuwe mario party![]()
En dan heb ik daar ook nog wat over te zeuren, ik wil een MP waar je niet met zijn alle in een karretje zit, en gewoon ronde borden hebt zoals 1/7.
En als het even kan, zou het gaaf zijn eens meer dan 6 borden te hebben en 50 minigames.
wat mij betreft mogen ze prima oude borden en mini games van vorige MP games er in stoppen.
een bord of 12-15 zou leuk zijn.
Ik speel mario party 4 & 5 nog regelmatig, gewoon heerlijk op de bank met vrienden MP spelen. en elkaar het leven zuur makenquote:Op donderdag 12 januari 2017 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Galaxy heeft nauwelijks motion controls? Niet in mijn herinnering in ieder geval.
De prijs zit wel goed.
Mario Party 4 als basis zou een goed idee zijn. Das de beste.
Alleen het springen volgens mij, dat je hoger kon springen als je ronddraaide ermee..quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario Galaxy heeft nauwelijks motion controls? Niet in mijn herinnering in ieder geval.
De prijs zit wel goed.
Mario Party 4 als basis zou een goed idee zijn. Das de beste.
Je had ook nog die stukjes waar Mario op een bal balanceert, waarbij je de Wiimote verticaal moest houden en als een soort joystick moest gebruiken.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Alleen het springen volgens mij, dat je hoger kon springen als je ronddraaide ermee..
Dit was mijn grootste issue.quote:Op donderdag 12 januari 2017 15:58 schreef chibibo het volgende:
[..]
En natuurlijk het verzamelen van sterrenstukjes door de Wiimote als pointer te gebruiken.
Het is Nintendo, hč?quote:Op donderdag 12 januari 2017 16:24 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik verwacht:
- Veel technische details
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 04:24 schreef Noppie2000 het volgende:
Ziet er toch stukken beter uit dan een Directje zo'n zaal
Ik ken de pijn, twee keer wakker geschrokken uit angst dat ik het gemist hadquote:Op vrijdag 13 januari 2017 04:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik ben trouwens echt als sinds 3 uur wakker, veel te vroeg gaan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 04:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Van bartsmit:Nou jongens, Minecraft, Nintendo is gered.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op vrijdag 13 januari 2017 04:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Van bartsmit:Wat is Mario Bros en Wat is Mario Frost Land?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het verschiiiiiil
AC Egypt is trouwens wel echt vet, daar zit ik al een tijd op te wachten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
NOE doet niet aan adviesprijzen.quote:
Yup, na een trial period.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 05:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Had hij het nou over betaalde online?
Dat is dan weer matig.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 05:04 schreef Noppie2000 het volgende:
Had hij het nou over betaalde online?
Das wel aan de krappe kant ja. Want no way dat je Zelda 6 uur lang kan spelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 05:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
2,5 - 6 uur, oef. Gelukkig heb ik al een 2m usb-c kabel liggen in huis
Voor "major European countries"quote:
quote:
twitter:NintendoNL twitterde op vrijdag 13-01-2017 om 05:06:41De #NintendoSwitch komt op 3 maart 2017 uit!► https://t.co/e0gysVgFyK https://t.co/FTcPv6q4Gs reageer retweet
Preciesquote:Op vrijdag 13 januari 2017 05:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 2 Switch staat op de 4Chan lijst, zou die toch waar zijn?
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2017 05:24 schreef Bananenpap het volgende:
Komen er nu alleen van dit soort matige games.
Nee, stay freshquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |