Rhyhorn moet ik ook nog candy van hebben, is nu m'n buddy maar dat gaat ook niet echt rap.quote:Op donderdag 12 januari 2017 01:21 schreef Nattekat het volgende:
Welkom
Één van mijn achtertuinnesten is Rhyhorn HIEPHOI
De ander is nog tbd...
geen idee wanneer die zijn johquote:Op donderdag 12 januari 2017 00:52 schreef Nattekat het volgende:
Weinig fans voor de migratie deze week
Wat bedoel je met multiaccount spoofers?quote:Op donderdag 12 januari 2017 02:57 schreef Pommesss het volgende:
Ik word echt gek van die multiaccount spoofers hier die vanuit hun luie stoel alles onder controle houden. Gymbattles vond ik best een leuk onderdeel vh spel en zorgde voor m'n coins voor de incubators, maar hier is geen kruid tegenop gewassen. Ze gooien zelfs hun eigen lagere teamgenoten uit gyms om in de gym te komen. Sta je dan met verkleumde handen een level 10 gym neer te halen, bijna al je potions op die je gespaard hebt. Om binnen een kwartier (staande bij de gym en niemand ergens in de buurt) te zien dat je gym weer level 10 is van je tegenstanders....Erg jammer....
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus als die ene keer dat je excellent gooit de pokemon ontsnapt, is het gelijk onzin?
Geen idee, maar op ons hoofdkantoor zaten we mensen die buiten stonden ook te kloten door gewoon de gym meteen weer over te nemen als ze hun battle gewonnen hadden. We spoofen niet, zijn geen multi-accounters, maar zien deden ze ons ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2017 07:04 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met multiaccount spoofers?
Ik heb hem gister gemaakt, moet nu nog Clefable, Muk en Aerodactyl van de gen 1.quote:Op donderdag 12 januari 2017 00:43 schreef Nattekat het volgende:
Hont uit ei
Nog maar 20 candy te gaan.
Een week geleden stond ik nog in vijf gyms, daar zijn er nog maar twee van over... het valt me wel op dat teams een voorkeur lijken te hebben voor bepaalde gyms en de rest met rust laten. Eentje vlak bij mijn huis was wekenlang level 10 rood, toen ineens level 10 blauw en een dag later weer level 10 rood. De andere blauwe gyms worden af en toe aangevallen, maar zijn binnen een paar uur weer level 10 blauw en blijven dat dan ook weer een tijdje... wat op zich wel jammer is als je er net geen pokemon in hebt staanquote:Op donderdag 12 januari 2017 08:29 schreef So_Surreal het volgende:
Vinden jullie ook dat gyms aan het stagneren zijn ?
Ik heb de afgelopen 3 dagen al 10 gyms per dag kunnen cashen terwijl ik er in die 3 dagen in totaal maar 4 opnieuw bij heb hoeven plaatsen
Ik heb ook het idee dat als ik bepaalde gyms van rood en blauw met rust laat bij mij in de buurt, dat zij dan ook bepaalde gyms van geel intact laten.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een week geleden stond ik nog in vijf gyms, daar zijn er nog maar twee van over... het valt me wel op dat teams een voorkeur lijken te hebben voor bepaalde gyms en de rest met rust laten. Eentje vlak bij mijn huis was wekenlang level 10 rood, toen ineens level 10 blauw en een dag later weer level 10 rood. De andere blauwe gyms worden af en toe aangevallen, maar zijn binnen een paar uur weer level 10 blauw en blijven dat dan ook weer een tijdje... wat op zich wel jammer is als je er net geen pokemon in hebt staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |