Materieel '54 is dat.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
Keertje van die ene treinuser geleerd dat er ook treinen zijn die ze hondekop noemen.
quote:
Ja, idd.. ken ook alleen die gele.quote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Materieel '54 is dat.
Deze, maar ik ken ze van vroeger alleen in het geel:
[ afbeelding ]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord ragequote:Op donderdag 12 januari 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sommige mensen worden wel echt heel snel boos idd hier
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ongetraind in het uiten van woede. En dan krijg je (passief-agressieve?) toetsenbord rage
weet ikquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent al verder in de opleiding dan ik zo te zien.
WCH gespotquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:08 schreef -supergirl- het volgende:
Okay creeper kale man kijkt me creepy aan
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen iddquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, eerste patiënt, NoelGallagher, is al met succes behandeld.
Lolquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.quote:
Anger management is nog redelijk simpelquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat ie het niet meer heeft over messen in ogen idd
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
Dat is alleen bij mannenquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Midgets worden over het algemeen toch over het hoofd gezien of heb je je haar paars geverfd?
Wij zijn nu bij dat hoofdstuk inderdaad. Bij dat andere moet je veel dieper in de materie en terug in de psyche van de patient.quote:Op donderdag 12 januari 2017 10:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Anger management is nog redelijk simpel
Dat andere... daar moet je veel meer aandacht aan besteden.
Omdat ik graag jouw broodje wou zienquote:Op donderdag 12 januari 2017 10:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wrm staarde je me aan toen ik opstond met mijn high class Starbucks cappuccino? Was je broodje lekker? Zo te zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |