The bad boys bedoel je.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik modereer deze SC wat anders dan inhoudelijke topics, daarbij: Don kan de SC beter in toom houden dan ik. Ik ben maar een simpele 18-jarige jongen. Dan komt het krom over als je een Lange_Lans of Onlogisch terecht moet wijzen als hij zich als een boefje gedraagt. Snap je?
Afknappen, noemen ze dat hier ook zo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef 4045 het volgende:
Ik ben voor CKV een keer naar een musical met Chantal Janzen geweest.
Daarna keihard pagga slaan natuurlijk.
Dit snap ik niet helemaal. Waarom zou jij als mod niet of minder goed kunnen optreden tegen 30+ers die zich puberaal gedragen dan tegen welke andere user?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik modereer deze SC wat anders dan inhoudelijke topics, daarbij: Don kan de SC beter in toom houden dan ik. Ik ben maar een simpele 18-jarige jongen. Dan komt het krom over als je een Lange_Lans of Onlogisch terecht moet wijzen als hij zich als een boefje gedraagt. Snap je?
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afknappen, noemen ze dat hier ook zo?
Ik heb al die culturele activiteiten verzonnen volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een toffe gozer als docent. Maakte het nooit saai.
En ik ben naar Urbanus en de VARA-cabaretfestival geweest in Leiden ervoor.
Ik vind de SC een ander geheel dan een livetopic.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Waarom zou jij als mod niet of minder goed kunnen optreden tegen 30+ers die zich puberaal gedragen dan tegen welke andere user?
Je moet toch wat als Niek weer bezig is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Valt er zoveel te moderaten in een SC topic dan?
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Nee hoor, behalve als je doodsverwensingen naar je hoofd krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Niek is alweer een tijdje wegquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Niek weer bezig is.
Of als opper loopt te NSBeren
Ach dat valt nog wel te relativerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als je doodsverwensingen naar je hoofd krijgt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als je doodsverwensingen naar je hoofd krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |