The bad boys bedoel je.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik modereer deze SC wat anders dan inhoudelijke topics, daarbij: Don kan de SC beter in toom houden dan ik. Ik ben maar een simpele 18-jarige jongen. Dan komt het krom over als je een Lange_Lans of Onlogisch terecht moet wijzen als hij zich als een boefje gedraagt. Snap je?
Afknappen, noemen ze dat hier ook zo?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:41 schreef 4045 het volgende:
Ik ben voor CKV een keer naar een musical met Chantal Janzen geweest.
Daarna keihard pagga slaan natuurlijk.
Dit snap ik niet helemaal. Waarom zou jij als mod niet of minder goed kunnen optreden tegen 30+ers die zich puberaal gedragen dan tegen welke andere user?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik modereer deze SC wat anders dan inhoudelijke topics, daarbij: Don kan de SC beter in toom houden dan ik. Ik ben maar een simpele 18-jarige jongen. Dan komt het krom over als je een Lange_Lans of Onlogisch terecht moet wijzen als hij zich als een boefje gedraagt. Snap je?
Wat?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afknappen, noemen ze dat hier ook zo?
Ik heb al die culturele activiteiten verzonnen volgens mij.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had een toffe gozer als docent. Maakte het nooit saai.
En ik ben naar Urbanus en de VARA-cabaretfestival geweest in Leiden ervoor.
Ik vind de SC een ander geheel dan een livetopic.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Waarom zou jij als mod niet of minder goed kunnen optreden tegen 30+ers die zich puberaal gedragen dan tegen welke andere user?
Je moet toch wat als Niek weer bezig is.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Valt er zoveel te moderaten in een SC topic dan?
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Nee hoor, behalve als je doodsverwensingen naar je hoofd krijgt.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Niek is alweer een tijdje wegquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Niek weer bezig is.
Of als opper loopt te NSBeren
Ach dat valt nog wel te relativerenquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als je doodsverwensingen naar je hoofd krijgt.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten gozertje,je doet het gewoon goed. Het feit dat ze van mij meer accepteren heeft 2 redenen:quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met die uitlwg kan ik goed leven maar stellen niet te kunnen optreden omdat ze je vader konden zijn vind ik wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de SC een ander geheel dan een livetopic.
Da laatste kan je nooit uitsluiten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet toch wat als Niek weer bezig is.
Of als opper loopt te NSBeren
quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten gozertje,je doet het gewoon goed. Het feit dat ze van mij meer accepteren heeft 2 redenen:
- ik weet waar ze wonen
- zij weten dat iedereen in België meerdere vuurwapens heeft
Eensquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
Digitale doodsverwensingen zijn minder erg dan frontpage spam.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Wel godverdommequote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten gozertje,je doet het gewoon goed. Het feit dat ze van mij meer accepteren heeft 2 redenen:
- ik weet waar ze wonen
Dit is niet helemaal waar.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
- ik weet waar ze wonen
Ik spam niet. Ik heb gisteren 2 keer een FP-link gedropt, waarvan een in een quote. Daarvoor was de laatste link echt een maand geleden ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
Dat gebeurt toch zelden?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kingflopland.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
Hangt ervan af hoe het gebracht wordt imo.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:45 schreef Typisch het volgende:
Is toch raar dat je het blijft doen... Letterlijk niemand hier zit er op te wachten.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik spam niet. Ik heb gisteren 2 keer een FP-link gedropt, waarvan een in een quote. Daarvoor was de laatste link echt een maand geleden ofzo.
Ik word een beetje simpel van alle media de laatste dagen. Overal is het Trump dit en Trump dat, allemaal ongefundeerde nergens op slaande belachelijke kritiek wat geen houd snijd. Niemand weet ergens iets echt vanaf, terwijl er best wat op Trump aan te merken valt, en je best het niet eens met de man kunt zijn, maar het begint echt op een hetze te lijken. Zeg maar zoals Vasion en Elan altijd achter Stijn aanzitten.quote:
Ik heb je rug hoor en dan heb ik geeneens een hekel aan de fp. Niks is beter voor je eigendunk dan de gemiddelde reactie onder een fp-artikelquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik spam niet. Ik heb gisteren 2 keer een FP-link gedropt, waarvan een in een quote. Daarvoor was de laatste link echt een maand geleden ofzo.
houd snijd ja. Echtquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word een beetje simpel van alle media de laatste dagen. Overal is het Trump dit en Trump dat, allemaal ongefundeerde nergens op slaande belachelijke kritiek wat geen houd snijd. Niemand weet ergens iets echt vanaf, terwijl er best wat op Trump aan te merken valt, en je best het niet eens met de man kunt zijn, maar het begint echt op een hetze te lijken. Zeg maar zoals Vasion en Elan altijd achter Stijn aanzitten.
Voordat jullie het zo opbliezen, werd er nog op gereageerd, direct en indirect. Het bracht een onderwerp in dit topic om over te praten en niet zozeer reclame voor de FP. Maar dat is helemaal geëscaleerd hier.quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch raar dat je het blijft doen... Letterlijk niemand hier zit er op te wachten.
houd ja?quote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word een beetje simpel van alle media de laatste dagen. Overal is het Trump dit en Trump dat, allemaal ongefundeerde nergens op slaande belachelijke kritiek wat geen houd snijd. Niemand weet ergens iets echt vanaf, terwijl er best wat op Trump aan te merken valt, en je best het niet eens met de man kunt zijn, maar het begint echt op een hetze te lijken. Zeg maar zoals Vasion en Elan altijd achter Stijn aanzitten.
Ik vind het sowieso bijzonder dat die man nog zoveel aandacht krijgt van iedereen die hem haat. Ik kan niet wachten tot het gewoon weer business as usual is in de USAquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies en bij RTL zeggen ze nu dat Trump juist de boel opstooktquote:Op woensdag 11 januari 2017 22:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |