MUILquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
4 bra, waarvan twee uit doutzen collectie en 2 underwear
Braafquote:
Anders maar terugsturenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]nice
alleen stom dat je dan niet kan passen
wat denk je?quote:
Is goed voor de economie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
leuk hoe vrouwen denken
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;squote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braaf
[..]
Anders maar terugsturenzou wel jammer zijn
1tje extra kan geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
heb alleen nog wel voldoende bh's dus is niet echt nodig maarja ;s
even kijken of ik wat leuks zie
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
ik pas nooit opquote:
Vergeet je pilletje niet in te nemenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
THUNDERDOME IN MIJN HOOFD BEN EEN MISSELIJK KIIIIND WASMACHINE IN MIJN MAAG LALALLAA
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHAquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
er zit meer niet helemaal goed in je hoofd hoor
kan in jouw geval geen kwaadquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik pas nooit op![]()
Vorige week ook met scheren, scheer ik mijn kop, flets zo mijn nek eraf
Komquote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
misschien heb je er een paar op een rijtje, maar de volgorde is echt kut hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, de neuronen WHAGAGAHAHAHHA
En danquote:
Dat is wel zuur hequote:Op dinsdag 10 januari 2017 19:46 schreef supersof het volgende:
zie er een waar ik 35 voor heb betaald en die is nu voor 7 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |