oud selektvrachter gespotquote:
Niks, fijn tochquote:
show je collectie evenquote:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je die shit niet in YNG posten ofzo?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe normaal joh man hey gek mafkees met je baardje
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Niet zo 2Nutz whiteknightenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
nee ik mag jou welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
pls ik ben bodybuilderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]waar is dit goed voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
Kom maar opquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |