Ben je zelf.quote:
Nog nooit gezien.quote:
vieze steek naar wchquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Mijn haar is weer lang aan het worden.![]()
was het lekker vlot en pittig?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Mijn haar is weer lang aan het worden.![]()
Waarom in ene zo boos en gemeen?quote:
Bobline.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was het lekker vlot en pittig?
ik heb daar recht opquote:
Daar heb je wel gelijk in. Nou lucht je hart maar even dan.quote:
je bent net een wijf manquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Nou lucht je hart maar even dan.
kaal?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:52 schreef PeZu het volgende:
Ben mijn muts vergeten, koude wind op mijn bats
hmm lekker chemisch waarom zou ik dat drinkenquote:
gilette glad by choicequote:
mmmmmmmquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel een lange hoor, niet tot mijn oren ofzo.
jeetje wat hebben jullie een gare relatiequote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dit, durfde niet te vragen want cachet
Ik maak amper foto's van mijzelf. Maar dit alleen iets korter:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen foto van bobline zelf. Slecht hé.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak amper foto's van mijzelf. Maar dit alleen iets korter:wow ben je modelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen foto van bobline zelf. Slecht hé.
was juist benieuwd naar je bobline![]()
we moeten even praten vanavondquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dit, durfde niet te vragen want cachet
Na.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef zeer het volgende:
[..]
wow ben je model
was juist benieuwd naar je bobline
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak amper foto's van mijzelf. Maar dit alleen iets korter:handig gaatjes voor een slotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb geen foto van bobline zelf. Slecht hé.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
nee joh valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:56 schreef zeer het volgende:
[..]
jeetje wat hebben jullie een gare relatie
wat mot jequote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Zosk
Catkiller
Operc
Frozen-assassin
Stephanti
wie denk jequote:
Vouw je baard omhoogquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:52 schreef PeZu het volgende:
Ben mijn muts vergeten, koude wind op mijn bats
quote:
sow.quote:
quote:
quote:
Hoi ifimquote:
http://www.thuisserver.net/fok_pics/20160528_151307.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lokquote.
Lees als je wilt even wat berichten hierboven.
Haaaaaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fok_pics/20160528_151307.jpg
Deze?
Origineel weerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je niet maken tegenover hoink man
jammer, ik houd er wel van om gechanteerd te worden met die ene plaatje en dan elke keer F5'en in het geval dat. hout de spanning er beetje in ja tog?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb best wel veel gegevens van FOK!kers maar zou er nooit iets geks mee doen.
Valt weinig op te zienquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
jammer, ik houd er wel van om gechanteerd te worden met die ene plaatje en dan elke keer F5'en in het geval dat. hout de spanning er beetje in ja tog?
Nee daar ben je vrij consequent in.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hoef niet altijd origineel te zijn he
ik heb zo mijn momenten, vriend. Helaas kan ik niet zo origineel zijn zoals jij altijd bentquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee daar ben je vrij consequent in.
Is toch mooi man alles verwijderen, alle moeite die je hebt gedaan de prullenbak in en 2 dagen later weer alles opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Soap zonder einde.
Heb mijn totale sympathie verloren
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik heb zo mijn momenten, vriend. Helaas kan ik niet zo origineel zijn zoals jij altijd bent
wie is datquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fok_pics/20160528_151307.jpg
Deze?
alsof er niks is gebeurdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch mooi man alles verwijderen, alle moeite die je hebt gedaan de prullenbak in en 2 dagen later weer alles opnieuw beginnen.
Gvdquote:
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.quote:
Hoe lang zou hij het deze keer vol houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch mooi man alles verwijderen, alle moeite die je hebt gedaan de prullenbak in en 2 dagen later weer alles opnieuw beginnen.
Tot de volgende verkeersfout.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe lang zou hij het deze keer vol houden?
Deze heb je niet zelf verzonnen CK. Dit is er een van mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
krijg je belastingaftrek hehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat voor treurige bloednazi ben je als je op autoweek gaat dreigen met het uwv en cbr inlichten?
mooi man, goed voor onsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat voor treurige bloednazi ben je als je op autoweek gaat dreigen met het uwv en cbr inlichten?
Werd ik in eerste instantie van beschuldigd dus ik dacht het er dan maar dik op te leggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze heb je niet zelf verzonnen CK. Dit is er een van mij.
Anarchie. Kom naar het centrum. Fik erin.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
op internet is de bezorger onderwerp maar er lag een gemist briefje in de bus
wat is deze waanzin
same here vd week, en het lag bij de burenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
op internet is de bezorger onderwerp maar er lag een gemist briefje in de bus
wat is deze waanzin
ehhhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
totaalidioot, ga ff lekker de bedoel ontmaskerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
waarom heb je dat nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Dan ben je echt gefaald in alles in het leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.quote:
Kom maarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Anarchie. Kom naar het centrum. Fik erin.
Onnodig Iedereen heeft alles toch al een halfuur geleden gewonnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
same here vd week, en het lag bij de buren
postnl
ik bestel altijd sextoysquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:30 schreef McCarkhuir het volgende:
ik durf nooit wat te bestellen op internet eigenlijk
sletje dat ze isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'
ýo geeltandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'
zo gaan we niet uit ehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
gare is nu wel dat ik nu niet kan zeggen bezorg maar bij post nl puntquote:
Dat weet ikquote:
Ik neuq 22 jarigen.quote:
dat is ook pover, geef die optie gewoon altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
gare is nu wel dat ik nu niet kan zeggen bezorg maar bij post nl punt
wat ik sws eigenlijk al wou maar dat kan niet bij iedere winkel
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook pover, geef die optie gewoon altijd
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.quote:
Vellie nys.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.
hij is niet doof hoorquote:
DHLquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijk
vind wat dat betreft Kiala en DHL echt een miljard keer beter
dus dat, geen gedoe met wachten, altijd wel een punt in de buurt en geen extra benzine voor klanten die er niet zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijk
vind wat dat betreft Kiala en DHL echt een miljard keer beter
Oh dacht dat ze 15 was.quote:
echt achterhaald systeem de koninklijke postquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, geen gedoe met wachten, altijd wel een punt in de buurt en geen extra benzine voor klanten die er niet zijn
hij heeft toch geen pokémon flute mongoolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, dan is ze toch nog 20, mongool
oud selektvrachter gespotquote:
Niks, fijn tochquote:
show je collectie evenquote:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je die shit niet in YNG posten ofzo?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe normaal joh man hey gek mafkees met je baardje
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Niet zo 2Nutz whiteknightenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
nee ik mag jou welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
pls ik ben bodybuilderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]waar is dit goed voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
Kom maar opquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Is om piemels te mutilerenquote:
hnggggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.
2NutZquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]mwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja 450 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou Bradley die rooftopsoccergirl van zijn wajonggeld hebben betaald om reclame te maken
ben niet bang voor redheadsquote:
heeft ze de macht niet voorquote:
Heel veel stimulansquote:
nee maar wllicht denkt zequote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou Bradley die rooftopsoccergirl van zijn wajonggeld hebben betaald om reclame te maken
ok, eet maar een banaan danquote:
Hoeveel dikkerdjes zou ze nog meer promoten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar wllicht denkt ze
http://www.mensxp.com/spe(...)-an-inspiration.html
vroeg op de hypetrain te springen
Wil geen tampon maar wel bloed en wondvocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.
heb ik voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil geen tampon maar wel bloed en wondvocht.
Ja maar niet van bij de anus weg maar vanuit het oor.quote:
Banaan is beste voedsel.quote:
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?quote:
banaan is lekker jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Banaan is beste voedsel.
Banaan en kokosmelk, bijna alle voedingsstoffen. Winwin.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Girl wil you come on bradgetv sometime?
Dan heb je wel issuesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?
nee, ik care zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?
Biljartbal poetsen hebben we hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus klussen voor beginners?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Neehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Lik het rechtstreeks uit mijn oorquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil geen tampon maar wel bloed en wondvocht.
Valt me nog mee, huldequote:
Ja, juist.quote:
Cursus gipsplaten vervangen op het moment. We wachten nog op Braddie.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
anuscistquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar niet van bij de anus weg maar vanuit het oor.
Prachtig idee ik kom zo.quote:
die is toch van gaten zonder boren?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Cursus gipsplaten vervangen op het moment. We wachten nog op Braddie.
ik hoef jouw complimenten nietquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt me nog mee, hulde
[..]
Ja, juist.
jouw hoofd ookquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die is toch van gaten zonder boren?
anus je er niet mee eens bent log je maar uit.quote:
Akkoord. Toch hulde voor je discipline.quote:
en datzelfde geldt voor meer anussen hierquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
anus je er niet mee eens bent log je maar uit.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord. Toch hulde voor je discipline.
Is toch goedquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en datzelfde geldt voor meer anussen hier
echt vertelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Yiha3 stuurde ooit een mail naar mijn werk, dus hij cared niet
Stond daar ook iets in over je gebrek aan kwaliteit als leidinggevende trouwens?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan je hier meer over vertellen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Bizar verhaal is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
neinquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond daar ook iets in over je slechte kwaliteiten als leidinggevende trouwens?
idd en nog minder om jouw werkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe weet je het eigenlijk? Zegt je baas wat dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Rijdt cachet dan op hem terwijl hij op een heftruck rijdt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:55 schreef Catkiller het volgende:
yiha kan je uitzoeken of Noel echt op een heftruck zit
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:55 schreef Catkiller het volgende:
yiha kan je uitzoeken of Noel echt op een heftruck zit
nee kwam bij mijn secretaresse terechtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe weet je het eigenlijk? Zegt je baas wat dan?lijkt me zo awkward
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Haha wauw.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee kwam bij mijn secretaresse terecht
een echte stalkerquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me vrij apart om mee te maken.
"Hey prutser, ben jij die kale oude gek die mensen kwetst op fok.nl?!"quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe weet je het eigenlijk? Zegt je baas wat dan?lijkt me zo awkward
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
O, dat scheelt al wat. Maar nog steeds raarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
"Hey prutser, ben jij die kale oude gek die mensen kwetst op fok.nl?!"
Annemieke carede zeker ook heel erg.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is ze lekker of nah?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja als ze lelijk is mag jij haar namelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vraag je dit voor een vriend, voor mij dus?
Kijk, zo hoort het.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze vond het eng, naam doorgegeven bij de politie en verder in de spamlijst gegooid
Vuile gore teringhond die je bent.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja als ze lelijk is mag jij haar namelijk.
Was het een bedreiging ofzo?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ze vond het eng, naam doorgegeven bij de politie en verder in de spamlijst gegooid
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hjb man, loserquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon stalkerig
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Beste secretaresse van WCH,
Ik wil bij dezen graag een klacht indienen tegen dhr. WCH.
Dhr. WCH, hierna WCH, kwetst mensen op een forum genaamd FOK! forum.
Dhr. WCH maakt altijd ruzie met skaters, heftruckbestuurders en landbouwers. Verder schroomt hij niet om mensen uit te schelden voor 'perenbek', 'poekie' of 'gvd'.
Ik eis dat u hier gepaste actie tegen onderneemt, wij zijn het namelijk meer dan zat met die kale knikker.
Als u hier niets aan doet kan ik u verzekeren dat wij binnenkort langskomen om dhr. WCH de haren uit zijn hoofd te trekken.
Met vriendelijke groet,
Karel Anker
Corporaal KLB SC
quote:
Terechte klacht, Karelquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:59 schreef Toto69 het volgende:
Beste secretaresse van WCH,
Ik wil bij dezen graag een klacht indienen tegen dhr. WCH.
Dhr. WCH, hierna WCH, kwetst mensen op een forum genaamd FOK! forum.
Dhr. WCH maakt altijd ruzie met skaters, heftruckbestuurders en landbouwers. Verder schroomt hij niet om mensen uit te schelden voor 'perenbek', 'poekie' of 'gvd'.
Ik eis dat u hier gepaste actie tegen onderneemt, wij zijn het namelijk meer dan zat met die kale knikker.
Als u hier niets aan doet kan ik u verzekeren dat wij binnenkort langskomen om dhr. WCH de haren uit zijn hoofd te trekken.
Met vriendelijke groet,
Karel Anker
Corporaal KLB SC
Wat zei je dan, Loppe?quote:
Verrassend.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
chai heeft de screenshot nog van de mail
Ga je nu nog een mailtje sturen?quote:
Totdat jouw werk een mail krijgtquote:
Ik lees al jaren mee en weet van jullie allemaal jullie naamquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar maak ik me geen zorgen om, trust me.
Hahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef Catkiller het volgende:
Daarom werk ik dus niet he, dan krijg je ook niet te maken met zulke dingen.
Hoe heet ik dan?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee en weet van jullie allemaal jullie naam
Ik ben André, aangenaam.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik lees al jaren mee en weet van jullie allemaal jullie naam
Rutgerquote:
Penny Sylvanaquote:
Stevenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie moeten mijn naam ook wel weten
Ferdinandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Die van mij moet ook niet zo moeilijk zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
dirk?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij moet ook niet zo moeilijk zijn
Henk op woensdagquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die van mij moet ook niet zo moeilijk zijn
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |