Hoe lang zou hij het deze keer vol houden?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch mooi man alles verwijderen, alle moeite die je hebt gedaan de prullenbak in en 2 dagen later weer alles opnieuw beginnen.
Tot de volgende verkeersfout.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe lang zou hij het deze keer vol houden?
Deze heb je niet zelf verzonnen CK. Dit is er een van mij.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
krijg je belastingaftrek hehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat voor treurige bloednazi ben je als je op autoweek gaat dreigen met het uwv en cbr inlichten?
mooi man, goed voor onsquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
maar wat voor treurige bloednazi ben je als je op autoweek gaat dreigen met het uwv en cbr inlichten?
Werd ik in eerste instantie van beschuldigd dus ik dacht het er dan maar dik op te leggen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze heb je niet zelf verzonnen CK. Dit is er een van mij.
Anarchie. Kom naar het centrum. Fik erin.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
op internet is de bezorger onderwerp maar er lag een gemist briefje in de bus
wat is deze waanzin
same here vd week, en het lag bij de burenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:28 schreef zeer het volgende:
op internet is de bezorger onderwerp maar er lag een gemist briefje in de bus
wat is deze waanzin
ehhhquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
totaalidioot, ga ff lekker de bedoel ontmaskerenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
waarom heb je dat nodig?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Dan ben je echt gefaald in alles in het leven.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:26 schreef PeZu het volgende:
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.quote:
Kom maarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Anarchie. Kom naar het centrum. Fik erin.
Onnodig Iedereen heeft alles toch al een halfuur geleden gewonnen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef Catkiller het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
same here vd week, en het lag bij de buren
postnl
ik bestel altijd sextoysquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:30 schreef McCarkhuir het volgende:
ik durf nooit wat te bestellen op internet eigenlijk
sletje dat ze isquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'
ýo geeltandquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:31 schreef zeer het volgende:
[..]
deze post chick wil me bangen of zo ze schrijft altijd d'r telefoonnummer op het papiertje met een zin als 'voor 15:00 bellen ben nog in de buurt'
zo gaan we niet uit ehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben nog redelijk nuchter. Kejje nagaan.
gare is nu wel dat ik nu niet kan zeggen bezorg maar bij post nl puntquote:
Dat weet ikquote:
Ik neuq 22 jarigen.quote:
dat is ook pover, geef die optie gewoon altijdquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:33 schreef zeer het volgende:
[..]
gare is nu wel dat ik nu niet kan zeggen bezorg maar bij post nl punt
wat ik sws eigenlijk al wou maar dat kan niet bij iedere winkel
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook pover, geef die optie gewoon altijd
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.quote:
Vellie nys.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.
hij is niet doof hoorquote:
DHLquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijk
vind wat dat betreft Kiala en DHL echt een miljard keer beter
dus dat, geen gedoe met wachten, altijd wel een punt in de buurt en geen extra benzine voor klanten die er niet zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn verschillende systemen binnen post nl volgens mij en heeft dan weer te maken met wie er betaalt voor krijgt uiteindelijk
vind wat dat betreft Kiala en DHL echt een miljard keer beter
Oh dacht dat ze 15 was.quote:
echt achterhaald systeem de koninklijke postquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, geen gedoe met wachten, altijd wel een punt in de buurt en geen extra benzine voor klanten die er niet zijn
hij heeft toch geen pokémon flute mongoolquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja, dan is ze toch nog 20, mongool
oud selektvrachter gespotquote:
Niks, fijn tochquote:
show je collectie evenquote:
Nog mensen die hier fittie met me aanwillen? Valt allemaal weer tegen vanaaf. Allemaal afdruipen met de staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef zeer het volgende:
[..]
kun je die shit niet in YNG posten ofzo?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe normaal joh man hey gek mafkees met je baardje
okquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Niet zo 2Nutz whiteknightenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet zo beroerd als jouw harses gelukkig.
nee ik mag jou welquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga je dan ook paints maken en die posten als ik er niet ben?
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boterquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
pls ik ben bodybuilderquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom op man, jij slaat nog geen deuk in een pakje boter
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil met mijn fallus jouw met pus, bloed en vocht gevulde oorschelp penetreren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]waar is dit goed voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
Kom maar opquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:40 schreef Toto69 het volgende:
Iemand nog?
Mag ook groepsgewijs.
Is om piemels te mutilerenquote:
hnggggquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.
2NutZquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef Willoow het volgende:
[..]mwahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja 450 euroquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou Bradley die rooftopsoccergirl van zijn wajonggeld hebben betaald om reclame te maken
ben niet bang voor redheadsquote:
heeft ze de macht niet voorquote:
Heel veel stimulansquote:
nee maar wllicht denkt zequote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:44 schreef Catkiller het volgende:
Zou Bradley die rooftopsoccergirl van zijn wajonggeld hebben betaald om reclame te maken
ok, eet maar een banaan danquote:
Hoeveel dikkerdjes zou ze nog meer promoten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar wllicht denkt ze
http://www.mensxp.com/spe(...)-an-inspiration.html
vroeg op de hypetrain te springen
Wil geen tampon maar wel bloed en wondvocht.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Over een week gaat die tampon eruit, zuig alle bloed en wondvocht eruit.
heb ik voor je in de aanbiedingquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil geen tampon maar wel bloed en wondvocht.
Ja maar niet van bij de anus weg maar vanuit het oor.quote:
Banaan is beste voedsel.quote:
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?quote:
banaan is lekker jaquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Banaan is beste voedsel.
Banaan en kokosmelk, bijna alle voedingsstoffen. Winwin.
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Girl wil you come on bradgetv sometime?
Dan heb je wel issuesquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?
nee, ik care zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je ook momenten dat je je vuist balt en dat je dan het wit bij je knokkels ziet als je hier soms leest?
Biljartbal poetsen hebben we hier.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus klussen voor beginners?
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Neehquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Is hier de cursus klussen voor beginners?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |