Ik heb Nuonquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mehmet Pamuk, die ken ik wel...
Appies jij?
Die warmte batterijen waar ze nu mee bezig zijn zou misschien wel wat kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het idee is OK, alleen de uitwerking niet zo...
Alles kan, maar om daar nu al extra voor te betalen...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die warmte batterijen waar ze nu mee bezig zijn zou misschien wel wat kunnen worden.
Daar pas ik ook voor en nu zijn het nog erg logge proto types.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles kan, maar om daar nu al extra voor te betalen...
Oh .. Nee niet zo 123 Ik was op zoek naar de gelijkende installateur die ik maanden nadat ie bij mij de boel had omgebouwd ook bij jou in de buurt bezig zag ...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had het over het filmpje...
Maar bijvoorbeeld voor data centra zou het wel een oplossing zijn, die willen ze vaak toch het liefst ondergronds (want koeler) pleur er wat van die dingen bovenop en dan heb je een mooi systeem.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar pas ik ook voor en nu zijn het nog erg logge proto types.
Ik was niet thuis toen die meter geinstalleerd was, dus ik heb geen flauw idee wie dat is geweest...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. Nee niet zo 123 Ik was op zoek naar de gelijkende installateur die ik maanden nadat ie bij mij de boel had omgebouwd ook bij jou in de buurt bezig zag ...
Misschien dat mrs MM daar uitsluitsel over kan doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was niet thuis toen die meter geinstalleerd was, dus ik heb geen flauw idee wie dat is geweest...
Ik hoor net dat het geen mannetje met overal en snor is geweest.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat mrs MM daar uitsluitsel over kan doen?
Of ze werkten met zn tweeen. de ene alles aan de linkerkant van de SvH straat en de andere alles aan de andere kant.. Want ja ik woon aa de andere kantquote:
Je kunt dus zwaaien naar Mad ?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze werkten met zn tweeen. de ene alles aan de linkerkant van de SvH straat en de andere alles aan de andere kant.. Want ja ik woon aa de andere kant
Dat is best closequote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou nee maar komt close.. vroeger woonde ik nog dichterbij maar dat was tot en met 2002..
Ik ga even de keuken opruimen, moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:56 schreef chufi het volgende:
Misschien toch eens een keer koffie doen..
Zo is datquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even de keuken opruimen, moet ook gebeuren
Het aanbod staat nog steeds...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:56 schreef chufi het volgende:
Misschien toch eens een keer koffie doen..
Ja Muis is genoeg ingestraald blijkbaar..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Doe ik intro show draait er geen DJ verder.
Jij stopt nooit na 2 uur, dus ik had verwacht dat je wel door zou gaan...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Niet in een Turks koffiehuis in ieder geval...quote:
Alleen is de situatie hier tegenwoordig omgekeerd..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet in een Turks koffiehuis in ieder geval...
Ja, maar desondanks wordt dat 'm niet...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen is de situatie hier tegenwoordig omgekeerd..
Je hebt je eigen adresje natuurlijkquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar desondanks wordt dat 'm niet...
In de nacht werkt dat anders.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij stopt nooit na 2 uur, dus ik had verwacht dat je wel door zou gaan...
Maar kook je al wel eens wat regelmatiger?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt in de buurt...
Huh?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kook je al wel eens wat regelmatiger?
Ik braak niet meer mee de nachten door ..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de nacht werkt dat anders.
Fok is gelijk doodquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik braak niet meer mee de nachten door ..
lijkt me ook wel zo verstandig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen.. Ik denk dan toch eerst aan mezzelf
Jij kookte nooit maar een tijdje terug meldde je ooit dat je zowaar iets gekookt had .. Wat weet ik niet meer maar goed het begin was er.... eenmaligequote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Huh' betekent in dit geval 'Ik begrijp de reden van de vraag niet zo'...
MadM gaat toch altijd uit eten.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kookte nooit maar een tijdje terug meldde je ooit dat je zowaar iets gekookt had .. Wat weet ik niet meer maar goed het begin was er.... eenmalige
Gisteren én eergisteren gedraaid; overdaad schaadt.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik kook niet veel, maar wel eens.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kookte nooit maar een tijdje terug meldde je ooit dat je zowaar iets gekookt had .. Wat weet ik niet meer maar goed het begin was er.... eenmalige
Oh ja .. Dat is tegenwoordig zelfs hip onder jongeren .. Leren ze nooit kokenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
MadM gaat toch altijd uit eten.
Ja daar ben ik het wel met eensquote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren én eergisteren gedraaid; overdaad schaadt.
Ik dol ook maar een beetje..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kook niet veel, maar wel eens.
Niet nodig met een keukenprinses in huis waar ik wat dat betreft niet tegenop kan.
Maar nooit is wel erg weinig...
Ook dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
MadM gaat toch altijd uit eten.
Het leven van een snob is zwaar soms.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee.
Dat gaat erg vervelen op den duur, vooral het lange wachten op je eten in restaurants is in Nederland vaak waardeloos...
Ongetwijfeld, geen ervaring mee...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:23 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het leven van een snob is zwaar soms.
Klopt .. Ik was iets te voorbarig misschien gebaseerd op enkel wat fok feiten uit het verleden ..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was mijn 'Huh' dus niet onterecht...
Woensdag zeker weer .. Slaap lekker uit meid..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 22:28 schreef just me het volgende:
* just me begint in te dutten, vanavond maar wéér vroeg naar bed en morgen geen wekkerbedankt voor de instraalmuziekjes en welterusten alvast
Quoted for future reference.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:03 schreef Stien_Struis het volgende:
Wanneer die dood gaat doe ik 24u show.
48 uur lukt ook nog,quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Quoted for future reference.
Iedereen kan zomaar omvallen.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:14 schreef Stien_Struis het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lee_Perry
Kan maar zo omvallen.
ik zorg dat er dan 24 uur muziek isquote:Op woensdag 11 januari 2017 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen kan zomaar omvallen.
Ga je ook 24 uur draaien als ik plots omval?
quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zorg dat er dan 24 uur muziek is
Hoeveel muziek heb je gemaakt?quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedereen kan zomaar omvallen.
Ga je ook 24 uur draaien als ik plots omval?
Ik zing, neurie en fluit mee. Telt dat ook?quote:
'quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zing, neurie en fluit mee. Telt dat ook?
Maffe shit is dat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 00:56 schreef Rafeiro het volgende:
En nu luister ik dus even de YT van Stien
quote:Op woensdag 11 januari 2017 08:50 schreef Karzai het volgende:
Morning, vandaag eerste sportdag sinds lange tijd *steekt nog een sigaret op
Een uur is erger idd. In dat ene uur moeten je shinen, performen. Als het een hele dag was geweest, had je af en toe nog wat kunnen rusten.quote:
ik heb besloten dat het gewoon zo'n week is, ik ben gewoon net niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 11 januari 2017 08:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ga wat koffiebonen opknabbelen, misschien word ik dan wakker.
quote:Op woensdag 11 januari 2017 09:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een uur is erger idd. In dat ene uur moeten je shinen, performen. Als het een hele dag was geweest, had je af en toe nog wat kunnen rusten.
Ik wakker? Dit ben ik als ik in een diepe REM slaap lig.quote:
Da's een lange film dan; kerst was meer dan 3 weken geleden.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef just me het volgende:
maar even die kerstfilm afkijken![]()
en hoi allemaal
opgenomen hè en nu even kijkenquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's een lange film dan; kerst was meer dan 3 weken geleden.
Hoi!
oké danquote:Op woensdag 11 januari 2017 11:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het een kerstfilm is: alles komt goed.
Als het geen kerstfilm is: the butler did it.
Klaar, naar buiten nu.
Ik ga ook
Hier de hele ochtend alleen maar (mot)regen, grijs en druilerig. Ik hang de hele ochtend op de bank met een deken en kijk The Originals.quote:Op woensdag 11 januari 2017 11:25 schreef just me het volgende:
Ziet er fijn uit buiten, zonnetje, blauw lucht, zo maar even mezelf uitlaten![]()
maar even die kerstfilm afkijken![]()
en hoi allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |