Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mwoh kan toch tegenvallen als je de bus moet halen
zit wch toch niet zo tegen de haren te strijken steedsquote:
Lig al klaar voor jequote:
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Modeltreintjes koppen is toch niet dodelijk?
ik dacht al wat ruikt etquote:
Bij Chai lukte dat aardigquote:Op maandag 9 januari 2017 21:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het schijnt dat Montelly bezig is met een plan om alle vrouwen op de wereld 60cm kleiner te maken. Kan hij ze eindelijk op niveau aanspreken.
Ach zolang jij de boel ook voor hem maar binnenhoudtquote:Op maandag 9 januari 2017 21:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb ik ooit zelfgemaakt. mijn vriend ging mentaal over zijn nek, maar hij hield het binnen om mij te pleasen.
verder kan ik wel OK koken en bakken
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mijn verlengde Lego 7740 Intercity met twee motoren wel.
hahaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef Neverknown het volgende:
We gaan van billl samen met doctorrr philll samen voor die milll
dodelijk voor je sex appeal jaquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Wel vervelend als die legoblokjes tegen je kop kletteren, maar het is tenminste geen doodsverwensingquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat voor zieke uitkering heb jij dat je lego kan betalen?
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha jij dacht zeker dat haar ogen op haar kont zaten of niet. Gekke man.
Ben geen wereldverbeteraar ofzoquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk geen veganist? Kippen die eieren moeten leggen zijn toch ook zielig?
ik mis iets in de TT, het is zo half afquote:
Door Heineken?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij was gehypnotiseerd, kan je hem niet kwalijk nemen.
Is ook niet nodig om veganist te zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Oh maar anderen moeten wel overdreven consequent zijn, okéquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben geen wereldverbeteraar ofzo
Jezelf vrouw noemenquote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gemaakt. Ga ik ook niet doen.
Ik wil ook zo'n buurvrouwquote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien koopt de "Buuv" het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |