quote:Op maandag 9 januari 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot 22:30 uur een gegarandeerd Annie-vrije uitzending.
Hahaha, had hij dat maar gedaan.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles teruggekocht op Marktplaats?
Oeps...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, had hij dat maar gedaan.
Al zijn sleutels verloren/gestolen vandaag, fiets nog bij een gymzaal staan en over iets gelogen.En dan onverschillig zijn als ik hem daarop aanspreek. En als ik ergens een hekel aan heb...
quote:
Dat wordt lopen morgen dan.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha, had hij dat maar gedaan.
Al zijn sleutels verloren/gestolen vandaag, fiets nog bij een gymzaal staan en over iets gelogen.En dan onverschillig zijn als ik hem daarop aanspreek. En als ik ergens een hekel aan heb...
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.quote:
Een nieuwe fiets kopen is ook een dure grap...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.
Fiets stiekem ophalen achter in de auto, volgende dag laten lopen met reservesleutel. Doet ie het nooit meer.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben nog zo lief geweest om met hem mee te rijden, met reservesleutel, zodat hij zijn fiets weer thuis heeft.
Gecoverd door de Noor Todd Terje, geremixt door een Mexicaanquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Baby Do You Wanna Bump...
Van Boney M uiteraard...
Nou precies. Dit is al zijn 4e in 2 jaar denk ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nieuwe fiets kopen is ook een dure grap...
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Fiets stiekem ophalen achter in de auto, volgende dag laten lopen met reservesleutel. Doet ie het nooit meer.
Lijkt K3 wel.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nieuwe track van een halve Noor die vorig jaar één van de grootste hits van het jaar had....
Als je maar genoeg toiletpapier hebt dan...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna iets dat ik écht niet langer meer kan uitstellen...
quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk een eigen bedrijf, maar je hebt niet echt vaste werktijden
Maar je krijgt er zoveel voor terug... <kuch, kuch>quote:Op maandag 9 januari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Leuk een eigen bedrijf, maar je hebt niet echt vaste werktijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |