Het kan me niet echt boeien...quote:Op maandag 9 januari 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
Even weer een catchy popliedje, sorry
Kan ik begrijpen. In zekere zin is dit een "riskante" uitzending, want er zit relatief weinig bekende / herkenbare muziek in. Maar ja, ik wilde deel 3 toch graag doenquote:
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ze komt hierna niet meer voorbij, beloof ik...
Van Annie is het een kleine stap naar Annaquote:Op maandag 9 januari 2017 20:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Whehe, ik vind haar echt irritant. Maar ik zet het niet uit.
Toeter maar door, wat mij betreft...quote:Op maandag 9 januari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
Als er iemand om 22:00 uur wil draaien, hoor ik het graag. Anders plak ik er straks nog een halfuurtje bij aan. Heb als toetje namelijk nog iets bijzonders klaarstaan...
Alles teruggekocht op Marktplaats?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was even bezig met wat puberproblemen... heb net alleen A-HA gehoord.
Ik was inderdaad even weg, omdat het niet echt mijn kopje thee is.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Deze uitzending is een flop, helaas. Nog 4 van de 7 luisteraars over. Maar goed... ik maak de show wel gewoon af.
Nieuwe single van Bernhoft; net uit. Gisteren ook al gedraaid in mijn show. Vet nummer, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |